Chapter 4 (Z)

2.7K 28 0
                                    

အခန္း 4 |  အႀကီးဆုံးခင္ပြန္းႏွင့္ ပထမဆုံးမဂၤလာည

အပိုင္း 1

Qu Fanသည္ သတိျပန္လည္လာၿပီးေနာက္၊ Miao Jingweထံမွ အဓိပၸါယ္မဲ့ေသာ ရာဇသံကိုၾကားေသာအခါ ႐ူးေနၿပီဟု သူထင္မွတ္လုနီးပါးပင္။  Miao Jingwen က တုန္လႈပ္ေျခာက္ျခားစြာျဖင့္ သူ႔ကိုၾကည့္ကာ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ထပ္ေျပာလာသည္... "Fanfan၊ ငါတကယ္ေျပာတာ။"

Qu Fan သည္ မယုံႏိုင္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ကို ျဖည္းညႇင္းစြာ ေၾကညက္သြားသည္။  "တကယ္လား?  ဒါအမွန္လား။  ငါတို႔ 21 ရာစုေရာက္ေနၿပီမဟုတ္လား?  ဒါဘယ္လိုလုပ္ျဖစ္ႏိုင္ေသးတာလဲ"

Miao Jingwen က သူ႔ကို ပိုပိုၿပီး ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕စြာ ဆုပ္ကိုင္ထားရင္း “ဒါက မင္းရဲ႕လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ကို အႏၲရာယ္ျဖစ္ေစတဲ့အတြက္ ငါျပန္မလာခ်င္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းပဲ။  ေတာင္းပန္ပါတယ္ Fanfan၊ ငါမင္းကို ေကာင္းေကာင္းမကာကြယ္ခဲ့ဘူး"

Qu Fan က ေခါင္းခါလိုက္ၿပီး စကၠန႔္အနည္းငယ္ၾကာၿပီးေနာက္ သူ႔မ်က္လုံးမ်ား ေတာက္ပလာကာ "ေယာက်ာ္း၊ ငါတို႔ အေဝးကိုထြက္ေျပးၾကမလား။  ဒီေနရာနဲ႔ ေဝးတဲ့ေနရာေလ။ ႏိုင္ငံျခားကို သြားလို႔ရတယ္။”

Miao Jingwen ၏ မ်က္လုံးမ်ားက ဝမ္းနည္းသြားၿပီး "မျဖစ္ႏိုင္ဘူး၊ ငါ့အစ္ကိုႀကီးက ငါ့ကို ဂူေကြၽးထားလို႔ ငါမင္းနဲ႔မေျပးႏိုင္ဘူး... အဲဒါက အစြမ္းထက္လြန္းတယ္၊ တစ္ခ်ိဳ႕လူေတြကို အခ်ိန္တိုင္း ေတာင့္တခိုင္းေနတာ..."  သူက အစကတည္းက႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္းေျပာလိုက္တာေပမဲ့ Qu Fan ​က နားမလည္ေသးတာေၾကာင့္ ျပန္ေမးလိုက္တယ္ "ဘာလဲ"

ထို႔ေနာက္ Miao Jingwen ကျပည့္ျပည့္စုံစုံ ရွင္းျပတာကို Qu Fanက ရွက္႐ြံစြာနားေထာင္ေနၿပီး ေနာက္ဆုံးတြင္ မ်က္ရည္မ်ားဝဲကာ မ်က္လုံးမ်ား က်ယ္က်ယ္ဖြင့္ကာ အထစ္ထစ္အေငါ့ေငါ့ျဖင့္​ေုပာလာသည္ “ဒါေၾကာင့္ တစ္ခါတရံမွာ မင္းဒီလို လူတစ္ေယာက္ ျဖစ္သြားခဲ့တယ္” 

Miao Jingwen က ေခါင္းညိတ္လိုက္သည္။

Qu Fan သည္ ၎၏ခါးသီးေသာ ႐ုန္းကန္မႈေပါင္းမ်ားစြာကို လြတ္ေျမာက္ရန္ သတိရကာ ႏႈတ္ခမ္းကို ကိုက္လိုက္ၿပီး ယခင္က ေပ်ာက္ကြယ္သြားေသာ တပ္မက္မႈ၌ ႏွစ္ျမဳပ္သြားေသာအခါတြင္ ယားယံမႈသက္သာရန္ ခင္ပြန္းျဖစ္သူကို လြယ္လြယ္ကူကူ စီးရန္ တိုက္တြန္းခဲ့ေသးသည္၊  သူ႔ရည္းစားက သူ႔အထဲမွာ ႏွစ္ႀကိမ္ေလာက္ ေသနတ္နဲ႔ပစ္ၿပီး ၿငိမ္သြားတဲ့အခါ အရွက္မကြဲဘူးဆိုရင္ေတာ့ သူ႔ခ်စ္သူနဲ႔ ဆက္တြဲေနမွာ ေသခ်ာပါတယ္။
(MJWကသူ႔ထဲ၂ခါေလာက္ထုတ္ၿပီးေတာ့ေဆးအာနိသင္ျပယ္သြားရင္ လုပ္တုန္းကသူ႐ြခဲ့တာကိုအရွက္မကြဲရင္သူရည္းစားနဲ႔ဆက္တြဲေနဦးမယ္လို႔ေျပာတာပါ ကိုယ္လည္းနားလည္ေအာင္မနည္းႀကိဳးစားလိုက္ရတယ္)

တစ်ခုဝယ်နှစ်ခုရ (Buy One Get Two) MM Tran{COMPLETE}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ