#dracomalfoy veya #draco etiketinde ne kadar dolaşırsam dolaşayım önüme bu tarz hayal etler çıkıyor.
Arkadaşlar tamam anlıyorum Draco seviyorsunuz ama kusura bakmayın da ota b*ka ve cinsellik üzerine kurulu bu kadar kitap da olmaz.
Bir kere Harry Potter çocuk kitabı!
Ve bu yn veya Y/N yada direk olarak:
"yn yazmayı sevmediğim için direk *rastgele isim* yazacağım" diyen yazarlar
YETER YAW YETER
Şaka gibi ama bunları okuyanlar var gerçekten.
Örneğin bu kitaplar.
Yazarlarına bir kastım yok ama bu gerçekten sihir ile iç içe olan kişilerin hikayesi mi?
Draco bir safkan ama telefon kullanıyor?
Draco bir sapık ve açık açık kızdan nude istiyor?
Babam böyle makarna yapmayı nereden öğrendi?
Dediğim gibi okumanızı tercih etmem.
Yine texting ve aynı mantık hatası. Ama o kadar da ağır eleştiremiyorum çünkü ne yalan söyleyeyim komik-
Ama siz yine de yapmayın.
Bu kitabın birkaç bölümünü okudum aslında.. ve insanların bu kadar beğenmesine bir tık şaşırdım.
Yani yazım dilini anlaması zordu ve ben olayların gidişatını bir tık klasik buldum. Ne bileyim- karakterlerin verdikleri tepkiler ve olaylar bir tık tahmin edilebilirdi.
Yorumlarda bir arkadaş gördüm ve eleştirisi baya iyiydi. Şimdi eleştirisini koyacağım ve onu etiketleyeceğim- (etiketi gördüysen bul beni aslan parçası):
Yazarın cevabı da gayet anlayışlıydı aslında. Kitabı düzenlerse sanırım beğenilen bir kitap olabilir.
Konuşmama gerek var mı?
Anlıyorum arkadaşlar smutu seviyorsunuz ama rica ediyorum reşit bile olmamış çocuklara bu tarz şeyleri yaptırıyorsanız, yapmayın lütfen.
!Yazardan Uyarı!
Draco Malfoy kitabı okumanızı kesinlikle ve kesinlikle önermiyorum, aksi taktirde zaten eğitimin içinden geçtiği psikolojiniz tuzla buz olabilir.
Bunun Tom Riddle versiyonu gelecek.
(Eleştiri olabildiğince yumuşatılmıştır. Yazarların görüşlerim hakkında olumsuz bir tepkisi olursa -ki bu beni hiç ilgilendirmiyor- beni engelleyebilir ve kitabında profilim hakkında ikazlarda bulunabilir.)
(Son iki kitaba pek bakmadım bu yüzden eleştiri sayılmaz ama yine de o iki yazar rahatsız olursa kaldıracağım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Karakter Ve Kitap Değerlendirme
FanfictionHarry Potter karakterlerine ilişkin görüşlerim ve değerlendirmeler. Aynı zamanda cringe bulduğum kitapları da eleştireceğim. Bildiğim kadarıyla bu konu hakkında yazılan ilk ve tek olmasına sağlayacağım bir kitap. Kitabın benzerini görürsem telif at...