İlk olarak herkese merhaba!
Bu kitap hakkında söylemem gereken birkaç şey var.
Hatta 'birkaç şey' demek biraz az kalır bu yüzden maddeler şeklinde yazacağım.
1-) İlk olarak bu kitabın içindeki 'eleştiri' bölümleri Harry Potter fandomunu temizlemek için yapılmıştır.
Şimdi bazıları çıkar derki "Sana ne aq koca fandomu temizlemek sana mı kaldı?"
Evet, bana kaldı çünkü doğru düzgün yazmayı bilmeyen ama çok okunan insanlar var ve bundan %100 eminim ki kitlesinden korkulduğu için hiç kimse çıkıp bir şey demiyor.
Neden? Neden onlara bir şey demeyeyim? Neden onları eleştirmeyeyim?
Kişisel düşüncelerimizi açıkça söyleyebileceğimiz bir ülkede yaşıyoruz. Neden fikrimi kendime saklayayım ki?
Lütfen arkadaşlar eğer gerçek bir Harry Potter kitabı okumak istiyorsanız kalemi mükemmel olan ama okunması çok az olan onlarca kişi var.
Bu yüzden amacım 'kötü' yazıldığını düşündüğüm kitaplar hakkında fikirlerimi belirtmek.
Uygular veya uygulamaz bana ne amk ben fikirlerimi belirttim zaten. Eğer hala okuyorsanız sıkıntı sizde o zaman.
2-) "Kırıcısın ve eleştiri tarzın çok kaba bu yüzden sana sallayacağım ve kendimi %100 haklı bulup senin kitabını eleştireceğim üstüne üstlük kitabımda seni linç ettirmeye çalışacağım." tarzı tipler.
Başıma sadece bir defa geldi ama bana çok komik geldi.
İlk olarak ben kırıcı değilim sadece gerçekleri söylüyorum ama alaycı olduğum doğrudur.
Çünkü gerçekten çok ama çok komik.
Kitabımı eleştirebilirsiniz ve önerilere her zaman açığım. Yazım yanlışlarımı haklı olduğum haksız olduğum konuları her zaman söyleyebilirsiniz.
Düşünce özgürlüğüne engel olamam sonuçta? Hmm?
Ve linç kısmı en çok güldüğüm kısım; çünkü yazar bana karşı ne kadar kaba olursa ben ona o kadar sakin ve mantıklı cevaplar veriyorum ve bunun yazarı çıldırttığına neredeyse eminim.
Neyse ne diyeyim linç ettirmek istiyorsanız da her zaman buradayım.
Ve lütfen %100 haklı olduğunuzu düşünmeden önce birazcık düşünün.
Kendi yazınıza bu kadar güveniyorsanız eleştiri bu kadar batmamalı.
3-) "Prim için yapıyorsun."
Aynknk
Eleştirdiğim çoğu kitap çok okunma alan ve yazım tarzını beğenmediğim kitaplardı. Bu yüzden prim için yaptığımı düşünen illa ki var, vardır.
Öncelikle primin anlamını bırakayım şuraya:
Bence bu yeterli bir cevap oldu ama ben yine de açıklayayım.
Bunu daha fazla okunma ve takipçi kazanmak için yaptığımı düşünen kesime kendimi şöyle ifade edeyim ben:
Amacımın bu olup olamadığını asla bilemezsiniz ve ben sizi buna inandırmak zorunda da değilim. Bu yüzden kesin bir yargı kullanmak sadece kendinizi küçük düşürür belirsizlik ifadeleri kullanın.
Sizi inandırmaya çalışacağımı düşünmüştünüz değil mi?
Niye çalışayım ki? Sizi gerçekte hiç tanımayacağım ve burada okunma kazansam bile kitap bir hayran kitabı kurgusu yani asla basılmayacak bu yüzden kimseyi inandırmak gibi bir düşüncem yok.
Şimdilik bu kadar sanırım aklıma geldikçe bölümü güncellerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Karakter Ve Kitap Değerlendirme
FanfictionHarry Potter karakterlerine ilişkin görüşlerim ve değerlendirmeler. Aynı zamanda cringe bulduğum kitapları da eleştireceğim. Bildiğim kadarıyla bu konu hakkında yazılan ilk ve tek olmasına sağlayacağım bir kitap. Kitabın benzerini görürsem telif at...