Pool party

114 3 5
                                    

Toen we aankwamen pakte ik daan bij zijn arm en zei :"hallo is er wat?". Hij keek me aan en zei :" alena ik ... ik eh". Hij keek weg en ik zei :"hallo je kan me alles vertellen" . Hij keek me aan en zei :" ik vertel je het wel een andere keer" . Ik knikten en trok hem in en knuffel .ik maakte me los en zei : "kom dan gaan we leuk shoppen..". Hoor je de sarcasme . Ik hoorde hem lachen en hij zei :"vind jij shoppen niet leuk?" . Ik schudde mijn hoofd en zei :" ik haat het ". Hij lachte en ik zei : "wie er het eerste in de box winkel ". Ik renden Door een steegje heen en ik hoorde daan achter me aan rennen .
In het steegje werd ik hard tegen de muur gedrukt Door iemand en de jonge zei :" zo wat doet zone mooi meisje als jouw hier" . Ik zei : "laat me los pedofiel" . Daan kijk om het hoekje maar ik zei :" wacht maar ". Daan snapte de hint en blijf staan kijken . De jongen deed mijn handen boven mijn gezicht en hij wou me kussen maar ik gaf hem een knietje in zijn noten hij viel op de grond en ik trapte hem in zijn buik en zei : "meisjes kunnen ook vechten hoor" . Daan kwam aan rennen en zei :" kom naar het winkelcentrum ". We renden naar het winkelcentrum toen daan me in een knuffel trok . Hij zei : "kom we gaan voor kick boks kleren kijken" . Ik liep de winkel in . Daan zei : "alena je moet hierheen" . Ik volgde daan naar de meisjes afdeling . Mijn ogen vielen op een mooi mint groene sport bh en een wit kickboks broekje . Ik pakte hem en daan kwam aan lopen meet en zwarte sport bh met een zwart kick box broek . Ik zei : "waarom alles zwart?" . Hij zei :" bij wedstrijden heeft onze vereniging zwarte kleren aan ". Ik zei : "daan moet ik ook tegen jonges vechten van 14 of 16 jaar ?". Daan zei : "ja. " Hoe oud ben je eingelijk?". Zei ik. Daan zei : "14 jij?". Ik zei :" bijna 14" . Ik paste eerst de mint groene en ik liep het hokje uit . De jonge die ik in het steegje sloeg kwam naar mij toe en zei : "zo zo ki..". hij werd afgekapt Door de vuist van daan . Daan had een wit kickboks broekje aan . Hij kwam naast me staan en zei : "het staat je geweldig alleen mag dat topje wit" . Ik pakte het witte topje en deed het aan . Ik liep het hokje weer uit en daan zei :"ja je ziet mooi uit" . Ik zei :" jij ziet er anders ook niet verkeerd uit ". Het viel me nu pas op dat hij een sixpack had . Hij zei :" kom nu de zwarte set". Hin liep een hokje in en ik in de mijne . Ik liep terug ik mijn zwarte set en daan kwam ook in een zwart broekje . Ik zei : "zo lijken we net een..." hij zei :" ik weet het maar jij bent het enige meisje en niet alle jonges van ons team doen aardig . Ik zei niks en kleedde me om en betaalde de set met kleren . We waren op weg naar mijn huis .
***
Ik deed de deur open en zei : "mam ik heb kickboks kleren gekocht voor wedstrijden" . Mijn moeder keek me aan en ik zei :" ik mag met de jonges van 14 en 16 mee trainen ". Mijn vader hoorde het en zei : "zo zo" . Ik zei : "maar mag ik vanavond naar een feestje met mijn vrienden en bij mijn vriendin slapen ". Stiekem was het gewoon bij de jonges maar dat hoeven mijn auders niet te weten . Ze zei : "ga maar" . Ik trok mijn zwem broekje aan en mijn bikini aan en ik trok snel mijn kleren weer aan . Ik pakte nog snel wat spullen en liep naar beneden en zei : "Doei man Doei pap". Ik liep naar buiten waar daan me raar aan keek . Ik zei :" wat ik ben geen poederdoos" . Hij barsten in lachen uit en ik lachte ook . Ik sprong bij hem achter op .
*****
Aangekomen belde daan aan en een jonge deed open en trok me in een knuffel en zei :" alena ik ben Jason" . Ik zei : leuke naam . Hij lachte en zei :" kom maar binnen ". Ik liep naar binnen en er zaten en stuk of 20 jonges . Ik mompelde : "dit word gezellig of een hel" . Daan hoorde me en verluisterden in mijn oor : "Doe maar rustig" . Jason zei : "jonges dit is alena ons nieuwe lid en een grote aan winst ". Een jonge lachte en zei : "dat wil ik nog wel eens zien" . Ik zei : "kom dan ". Jason zei : "celvin ze is nog maar 13 en een m.." ik schreeuwden : "MEISJES KUNNEN OOK VECHTEN HOOR ". Jason pakte kickboks handschoenen . Ik deed ze aan en zei : "wat krijgt de winnaar ". Celvin zei : "als ik win krijg ik een kus op mijn mond.." ik sloeg vol op zijn gezicht en zei : "in je dromen assholle". Hij viel aan en ik ontweek zijn klappen en ik sloeg hard op zijn slaap . Hij viel om en zei :" Jason je heb misschien gelijk ". Daan zei :"mason , jack , celvin willen jullie me effe helpen". Celvin pakte 1 been en jack De andere . Daan pakte een arm en mason de andere . Ze tilde me op de wou de me in het zwembad gooien . Ik pakte daan en mason bij hun T-shirt en trok ze mee het water in . Toen ik in het water belande trok ik mijn schirt en schoenen en broek uit . Daan en mason deed en dat ook . Ik leegde mijn kleren op de kant en sprong op daan rug . Mason riep :" nek gevecht" . Daan pakte me bij me armen en trok me op zijn nek . Celvin had een jonge op zijn nek en daan zei : dat is nick . Ik knikte . Nick en ik begonnen elkaar te duwen en celvin en nick ook . Daan duikten onder water waardoor ik viel maar celvin viel ook op mij en ik verdronk bijna toen 6 handen me weg trokken . Ik kwam proestend boven . Jason tilde me op de kant . Ik krijg geen lucht en Jason merkte dat en drukte op mijn borstkast . Ik spuugde al het water uit en daan , Jason , mason , celvin , nick , en nog een paar jongens begonnen te knuffelen . Toen iedereen me had losgelaten zei ik : hoe het jullie . Een jonge met zwart haar en bruine ogen zei :" ik ben Alex" . En jonge met blond haar en bruin , blauwe zei : "ik ben Nicolas" . En dat ging nog effe Door . Daan had een arm om me heen geslagen en me op zijn schoot gezet . Toen iedereen zich had voorgesteld zei Jason : nu gaan we ons aankleden en dan gaan we film kijken . Ik stond op van daan zijn schoot en pakte me tas en ging naar de badkamer . Ik trok mijn navel truitje aan met mijn zwarte jogging broek . Ik liep naar benden en ik zag 5 onbekende jonges . Ik zei :" wie de Fack zijn jullie en waar zijn de jonges" . 1 jonge liep op me af en drukte me tegen de muur . Hij zei :" jonges hou haar effe vast" . Ik gilde : "DAAN , JASON HELP ME.... ik werd afgekapt omdat hij me een klap gaf . Hij haalde een zak mes uit zijn broek en hield die tegen mijn keel . Daan , Jason en nog meer jonges kwamen de trap af stormen en daan zei : "wat doen jullie hier en laat haar los" . 1 jonge verloste zijn grip en ik trok mijn hand los en sloeg de jonge voor me . De andere jonges hielden me stakker vast . Ik pakte zijn mes af en zei : "laat me los of ik snee je kop er af ". Hij zei : "jonges laat haar los" . Ik zei :" ga weg mogol ". De jonges renden weg en ik rende naar daan die me een knuffel gaf . Ik voelde de tranen over me wangen gaan . Jason zei :" jonges wie wil enorme even een natte doek halen en ontsmetten middel ". 3 jonges liepen weg en dwaas zei :" kom even zitten" . Daan ging op de bank zitten en trok me op zijn schoot . ik veeg de mijn tranen weg en zei : "wie waren die jonges" . Daan zei :" een paar jaar geleden krijgen wij ruzie met een andere dojo jij sloeg die jonge in de steeg en nu willen ze jou terug pakken" . De drie jonges kwamen terug een celvin zei : "alena kan je effe je nek.. " ik snapte wat hij bedoelde en hij deepte voorzichtig de doek in mijn nek . Toen hij klaar was zei ik :" waarom doen jullie zo lief ?"Jason zei : "de meeste zien je als een klein zusje alleen 1 jonge is op je verliefd". Ik hoop dat het daan is . Ik zei : "mag ik weten wie het is?". Jason zei : "je zit op zijn schoot" . Ik zei :" daan vind jij me leuk?". Hij zei : "kan je even mee komen? .

gril powerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu