boy Friend

67 2 0
                                    

We lopen de trap op en gaan een kamer in . Daan gaat op het bed zitten en klop naast hem . Ik ga naast hem zitten . Daan zei : "lieve alena ik ben verliefd op je, wil je mijn meisje worden" . Ik zei : "daan ja ik wil jouw meisje worden" . Daan kijk me aan en brengt zijn gezicht dichter bij de mijne . Zijn lippen raken de mijne . Dan word de deur open gegooid en word er heel hard geschreeuwd :" daan en alena zijn een stel" . Ik laat daan los en word hellemaal rood . Jason rend op me af en geeft me een knuffel en zei :"alena je heb de beste jongen gekozen". Ik zei : "oké maar effe wat anders dit is toch een slaap feestje ". Iedereen knikt ja en ik krijg en grijns op mijn gezicht . Ik ga wat meer naar achter zitten ik pak een kussen . Een gooi het tegen Michael aan . Ik lach heel hard en pak nog een kussen maar deze word uit mijn handen ge pak Door nik en ik werd er mee geslagen . Ik rolde van het bed en renden naar beneden . Beneden zaten celvin en Jason en hun lachte toen ze mij zagen en hoe mijn haren zaten Door de war en ik hijgde hele maal . Daan kwam naar beneden en sprong op mij en ik viel op de grond . Ik lachte heel hard maar dan zag niet dat er een kussen lag naast me , ik pakte het kussen en sloeg daan en nick. Ik rende weg en botste tegen mason aan . Ik viel op hem en hij zei :" sinds waarneer ben jij een kikker ". Ik zei : "hu , ik ben geen kikker". Mason zei :" jawel want je valt op mij". Daan komt aan rennen en tilt me van mason af en geeft hem een klap.
******
We Zitte een film te kijken maar ik Let niet echt op ik zit op daan zijn schoot en kijk naar daan. Opeens zegt daan :" ben ik een beetje knap ". Ik lach en geef hem een kus . Iedereen zegt :" LOVE MY LIKE YOU DO OW DAAN IK HOU ZO VEEL VAN JE EN ALENA IK WIL JE". Ik en daan ligge dubbel van het lachen. We gaan verder met film kijken . Opeens tilt iemand me op . Ik was inslaap gevallen op daan zijn schoot .ik kijk wie me optilt en zie dat het daan is . Ik slaap weer verder in zijn armen .

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 30, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

gril powerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu