iyi ki doğdun şevvalim <3
---
"hyung sence de artık açılma zamanın gelmedi mi?"
taehyun kolunu kendisinden uzun olan gencin omzuna sararken soobin somurttu. tek istediği kantinde sessiz sedasız oturup rahatlamakken yine bu konunun açılması onu rahatsız etmişti.
"olmaz tyun! yeonjun sunbae çok havalı, beni istemez ki."
taehyun arkadaşının gergin olduğunu fark edince tavrını biraz daha yumuşatmaya karar verdi. siyah saçlının tekrar içine kapanıp her şeye daha da karamsar bakmasını istemiyordu.
"öyle deme hyung, sen de çok havalısın. okulda senden başka 1.85 üstü erkek yok! üstelik kibar ve yumuşak kalplisin de. seni sevmeyecek bir insan tanımıyorum."
bu sözler soobin'i biraz olsun rahatlatırken farkında olmadan çattığı kaşlarını gevşetti ve önündeki bitmiş çilekli süt kutusunun pipetini dişleriyle ezmeye başladı. taehyun'un dediklerini zihninde derinlemesine incelerken kendisini ne kadar da küçük gördüğünü düşündü. belki de artık kendine biraz olsun güvenmenin vakti gelmişti.
"aslında haklısın, fena sayılmam değil mi? bence beni reddetse bile artık hislerimi ona açabilirim."
"bence de hyung, böyle devam!"
soobin, arkadaşına kocaman gülümsedi. "teşekkürler taehyun. sen olmasan ne yapardım bilmiyorum. iyi ki varsın."
küçük olan da ona karşılık kocaman gülümsedi. "sen de öyle hyung, iyi ki varsın."
öyle ya da böyle, soobin o itirafı yapacaktı.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hay aksi şeytan! • sookai ✓
Fanfictionsoobin, yeonjun'u kendine aşık etmek için kai'dan yardım ister ancak işler değişik bir hal alır. rozeixs for arteilia (#happyşevvalday!) düz yazı + texting | minific 08.05.2023