1.bölüm

141 6 2
                                    

Öncelikle hepinize merhaba şekerler.Bu benim watpad de ilk hikayem.düşünceleriniz ve yorumlarınız benim için çok önemli.umarım hikayemi beğenirsiniz.
.........
Merhaba ben Pearla.Eski yaşamımdan memundan.Değişiklikten yana değildim.Ama kaderim buymuş.İşte Ogün herşey değişti.Şimdi baştan başlayacağım.Sabah herzaman olduğu gibi geç kalkmıştım .Babam kahvaltıyı hazırlamış ve gitmişti.

Annemi sorarsanız o uzun zaman önce bizi bıraktı.İlk önce siyahı gezdirmeye çıktım.Siyah benim tatlı köpeğim.Annemden kalan tek hatıra.Herzaman olduğu gibi Park'ta yürüyorduk.Siyah aniden çalılara doğru beni sürüklemeye başladı.Hiç durmadan koşuyordu .Bir mağaranın önünde durdu.

Çocukluğumdan beri annem çok meraklı olduğumu söylerdi.Küçüklüğümden beri başıma birçok şey gelmişti ama bu farklıydı.Mağranın içine adım attım ve boynumdan birşeyin ısırdığını hissettim.O anda yere yığıldım.

Kendimi beyaz bir odada buldum.Sanırım burası hastaneydi.O sırada babam geldi.Babamın yüzüne umutsuzca bakıyordum."Seninle konuşmam gerek Pearla"dedi ve beni hastanenin dışına çıkardı."Bana dün ne olduğunu anlat"dedi.Herşeyi anlattım."Bunu bilmeliydim,sana anlatmam gereken şeyler var"dedi.Yüzü soldun bir şekilde"Senin annen ölmedi"dedi.
1.BÖLÜMÜN SONU
................................................................
Vote ve yorum olursa devam edeceğim şekerler.

Vampir aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin