👆Medyada Cody var prensesler.vote ve yorumlarınız benim için çok önemli.umarım bu bölümü seversiniz.
............
Gözlerimi yere diktim ve oradan uzaklaşmaya çalıştım,codynin kolu beni kendine çekti.Yumruklarımı sıktım ve büyük bir güçle kendimi geri ittim.Tamam çok yakışıklıydı ama ben böyle şeyleri seven kızlardan değilim.
-Üzgünüm Cody ....
-Perla dur ,gitme ben sende hoş...
O sırada çoktan koşarak uzaklaşmıştım.O çocuk benim ilk öpücüğümü çalmaya çalışmıştı.Peşimde bir gölge hissettim.oldukça hızlıydı ve bana doğru geliyordu.Koşarak sokaklarda koşuyordum.Gölge üstüme geliyordu.Gölge codydi.Bunu anlamıştım.
-Bak Perla ben senden hoşlanıyorum ama benden kaçarak bir yere varamazsın ve seninde benden hoşlandığını hissediyorumKafam çok karışıktı ne yapacağımı bilmiyordum Cody karşımda Durmuş ,benden hoşlandığını söyluyordu.
-Cody bu söylediklerin....benim zamana ihtiyacım var .Eve gitmem lazım.
Bunları söyledikten sonra arkama bakmadan hızlı bir şekilde yürümeye başladım .Koşmuyordum çünkü bu sefer arkamdan gelmeyeceğini biliyordum.biraz ilerleyince arkam baktım gerçekten gelmiyordu.yolda yürürken bir tarafım aptal olduğumu düşünüyordu.her zaman böyle güzel şeyleri mahvederdim.Ama bir tarafımda doğru yaptığımı Cody daha bir iki gündür tanıdığımı ve sadece arkadaş olduğumu söylüyordu .evimizin önüne geldiğimde hala bunları düşünüyordum .
Eve girdiğimde babam hala gelmemişti.Odama çıktım ve duş aldım.Daha sonra olanları unutmak için elime bir kitap alıp okumaya başladım.Biraz sonra babam geldi.Odama çıkıp "Nasılsın Perla ,günün nasıl geçti"dedi.Bende"Herzamanki gibi"dedim.Babam konuşmak istemediğimi anlamıştı sanırım bu yüzden aşağı kata indi.Bende biraz sonra yatağa girdim.Uyumak istemiyordum ama biraz sonra uykuya yenik düşüp uyumaya başlamıştım.Sabah herzamanki saatte uyanıp elime geçirdiğim bir tişört ve kotu giydim.Okula gidesim hiç yoktu aslında.
Okulda ilk dersin teneffüsünde Cody yanıma geldi.Çok gerilmiştim.Bana telefon numaramı sordu ben verdim ve onunkini aldım .Acaba neden benimle ilgileniyordu.Güzel veya çekici bir kız değildim aslında.Öyle eteğini kısaltıp hergün başkasıyla ilgilenen kızlardan değildim ben.Kendime fazla özen göstermem.Derse girmek için sınıfa doğru yürüdüm.
(3 saat sonra)
Okul bitmişti eve gitmek için otobüse bindim.Evin önünde indiğimde babamın arabasının herzamankinden erken orada olduğunu gördüm .Kapıyı anahtarla açmak yerine babam evde olduğu için zile bastım.Babam kapıyı gergin bir suratla açtı."Perla seninle konuşmam gerek"dedi.En son bunu söylediğinde bana vampirleri anlatmıştı.İçimden bakalım şimdi neler anlatacak diye düşünüyordum.
Onaylarcasına kafamı salladım.Birlikte bir koltuğa oturduk.Babam:
-Bana başta inanmamıştın Perla ama zaman içnde aslında sende benim haklı olduğumu biliyorsun.Sen artık tam bir vampir olacaksın .Yani yarın doğum gününde.
Yarının doğum günüm olduğunu tamamen umutmuştum.(işte kendimle bukadar ilgilenirdim).Babam devam etti.
-Bunun anlamı artık bilmen gerek.Şuana kadar kendini kontrol edebilsen bile 16yaşına bastığın gün tam bir vampir olacağın için artık kendini kontrol edemeyeceksin.Seninle bunu..
-Nasıl yani kendimi kontrol etmek derken?
"Bunu söylemeyi düşün mıyordum ama mesela acıktığında insanlara ve çevrendekilere zarar vermen gibi"dedi.
Bu vampir olma işi her geçen saniye daha da kötüleşiyordu.
.........4.bölümün sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir aşkı
Roman pour AdolescentsMerhaba ben Pearla.Eskiden normal bir hayatım vardı ve bundan mutluydum.Ama şimdi herşey değişmişti...Ama ben değişmesini istemiş miydim ?