"Hei!" spune baiatul cu ochi albastri, ce sta acum langa mine, incercand parca sa ma ajute sa scap de emotii, dar ceva imi spune ca e fara rezultate.
"Hmm..buna!" ii spun indiferenta, asteptand sa plece de langa mine...Nu imi place sa vorbesc cu strainii, iar pe el il stiu de aproximativ 3 minute cand ma plimbam prin toata camera, foarte agitata, iar el a incercat sa ma linisteasca.
"Cum te cheama?""
"-Numele meu este..." Nu apuc sa termin ce am de spus, intrucat, o a treia voce isi face simtita prezenta.
"Roscato, tu urmezi!"
"Stai! Zi-mi macar cum te cheama!" Aud in surdina cuvintele blondului in timp ce ma indreptam catre scena.
"Buna!"
"Buna seara!" Spun increzatoare in ciuda faptului ca sunt mii de oameni care se uita acum la mine si incerc din rasputeri sa nu lesin.
"Cum te cheama si cati ani ai?"
"Numele meu este Christina Grimmie si am 21 de ani!" Acum emotiile incep sa dispara incet, deoarece urmeaza cel mai important moment din viata mea.Acum este momentul meu sa demonstrez ca am talent, ca am voce, incredere si intr-un cuvant, am factorul X.
"Bun Christina, ce ne-ai pregatit pentru astazi?"
"Se poate sa fie o surpriza?" Spun incet, muscandu-mi involuntar buza de jos, asteptand cu nerabdare raspunsul lor."
"Daca asa doresti, desigur! Da-i drumul, surprinde-ne!"
Acum este timpul. Asta am asteptat toata viata, o sansa. O sansa sa imi demonstrez in primul rand mie, de ce sunt in stare.Sincer, imi este foarte teama. Este prima data cand ma aflu pe o scena atat de mare si de importanta. Dar, brusc, ceva imi da putere. Privirea lui, privirea blondului ce statea in culise, dand din cap in semn ca totul va fi bine, ca ma voi descurca. Acum ori niciodata.
Imediat ce am inceput sa cant, gura "noului meu amic", s-a deschis brusc, iar toata sala este in picioare, semn ca sunt incantati de ceea ce aud. Se pare ca a fost o idee buna sa cant "A thousand years" de la Christina Perri.
"Wow"
"Vocea ta e atat de...nu am cuvinte!"
"Canti fantastic!"
"Sincer? Vocea ta m-a purtat pe taramul viselor. Superb!"
Nu imi venea sa cred. Ei imi spuneau mie toate lucrurile alea? abia ma abtineam sa nu plang de emotie si de fericire.
"Va multumesc din tot sufletul pentru cuvintele frumoase! Inseamna enorm pentru mine!"
"Pai, atunci, hai sa votam!"
"Da!"
"Da!"
"Cu siguranta, da!"
"Christina, mergi mai departe cu patru de "da!""
"O Doamne, Dumnezeule!"
Acesta a fost inceputul meu. Inceputul Christinei Grimmie ca si artist. De atunci nu l-am mai vazut pe cel care m-a incurajat sa merg mai departe desi nu-l cunosteam.
"Buna!"
"Buna seara!"
"Cum te cheama si ce varsta ai?"
"Numele meu este Niall Horan, si am 21 de ani!" Aveam emotii incredibil de mari pentru ca inaintea mea fusese Christina. Macar, cu aceasta ocazie am reusit sa ii aflu numele. Cred ca m-am indragostit. De ea, de ochii ei caprui, de parul ei lung, ondulat si roscat, de vocea ei de inger, de ea!
"Bun, Niall. Hai sa vedem ce poti!"
Dupa ce am inceput sa cant, m-am uitat instinctiv spre culise, unde am zarit-o. Statea si se uita la mine cu privirea ei blanda, incurajandu-ma. Asta a fost tot ce am avut nevoie pentru a da tot ce pot din mine. Am cantat mai bine ca niciodata. Si asta doar datorita ei.
"Niall, ai o voce foarte frumoasa, cu siguranta vei avea un viitor stralucit. Da!"
"Multumesc mult!"
"Cred ca avem in fata ochiilor, viitorul X factor! Ai cel mai mare DA de la mine!"
" Chiar nu stiu ce sa zic...sunt foarte emotionat!" Am inceput sa rad incet, cred ca de bucurie.
Niall, esti un baiat foarte frumos si talentat. DA!"
"Niall Horan, ziceai ca te cheama?"
"Da!" Spun putin nesigur.Oare ce vrea sa imi spuna?
"Cred ca suna foarte bine: Cstigatorul X Factor este Niall Horan! DA si din partea mea."
Era cel mai frumos si cel mai emotionant moment din viata mea.
Acesta a fost inceputul meu. Inceputul lui Niall Horan ca si artist.De atunci nu am mai vazut-o pe cea care m-a incurajat sa merg mai departe desi nu o cunosteam.
# Sper ca va place inceputul povestii. Astept comentariile voastre pentru ca sunt curioasa ce parere aveti despre cuplul : Niall- Christina. Mie mi se par draguti :x
CITEȘTI
Remember me...(Niall Horan and Harry Styles)
FanfictionChristina Grimmie si Niall Horan, se cunosc in culisele unui concurs si se vor indragosti iremediabil. In viata Christinei apare Harry, un fost iubit ce va face tot posibilul pentru a o recuceri. Ce se intampla cand noi secrete ies la iveala? Vor ma...