Chapter 4

75 4 2
                                    

Dragii mei, am decis sa scriu un nou capitol, din doua motive:
1. L-am insotit pe tati la nu stiu ce conferinta "importanta", si ma plictisesc stand la receptie. Am luat parola de la internet, si iata-ma, scriind.
2. Eu anul acesta am bacalaureatul, deci voi posta putin mai rar, si am dorit sa va scriu acum mai mult, cat am timp.

Ps: In acest capitol, veti descoperi de ce se numeste "Remember me."
Sper sa va placa:*

Au trecut 2 saptamani de la petrecerea idioata a lui Zayn, 2 saptamani de cosmar atat pentru mine, cat si pentru ceilalti din trupa. Chiar si Harry, care este vinovat de coma lui Niall, plange la capataiul lui.
De 2 saptamani ma rog la Dumnezeu zi si noapte, pentru ca blondul meu sa se trezeasca si sa imi zambeasca iar. Amintiri din acea noapte imi vin in minte.

Era ora 03:45. Trei masini de ambulanta au venit la apartamentul baietilor. Niall si Louis au fost luati inconstienti de catre 2 ambulante, iar cea de-a treia, a ingrijit ceilalti raniti.

Ora 05:35.

"De ce dracu' nu iese nimeni sa ne zica ceva? "Il aud pe Harry tipand pe holul spitalului, in timp ce se plimba nervos cu mainile la spate, gesticuland din cand in cand.

"Harry, in locul tau, as tacea din gura. Tu esti singurul vinovat! Ma auzi, Styles?" Zic intr-un final, ridicandu-mi privirea din podea.

Ora 06:10.

"Domnule doctor, va rog din suflet, spuneti ceva! Cum sunt baietii?" Tip nervosa la doctorul ce iesise din sal de operatie.
"Louis, este in afara oricarui pericol.A suferit doar un atac de panica. Va fi bine maine dimineata."
"Slava Domnului!" Spun usurata. "Si Niall?" O urma de neliniste mi se citeste in glas.
"Imi pare rau sa va spun asta, dar Domnul Horan este grav ranit...este in coma, iar sansele sa isi revina, sunt minime."

"Christina, du-te acasa si mananca ceva. Fa un dus. Nu ai mancat de 2 zile..." spune Harry, luandu-ma de maini.

"Styles, iti zic pentru ultima oara, stai departe de mine! Din cauza ta Niall este aproape mort! " ma desprind din mainile lui, si il imping cu putere. "Daca nu il loveai, nu cadea si nu se lovea cu capul de masa. Tu ai idee ce am simtit eu in momentul in care l-am vazut intr-o balta de sange? Tu ai idee ce am simtit cand ne-au zis ca e in coma si ca nu se stie daca va supravietui? Asculta-ma bine, Harry. IL IUBESC, ma auzi? Cum nu te voi mai iubi pe tine niciodata, idiotule! Si cu asta am spus tot. Harry a plecat din camera nervos, foarte nervos. Stiu ca ii pare rau pentru ce a facut, insa asta nu sterge raul facut.

Ma ridic de pe scaun, cu lacrimi in ochi, si ii sarut fruntea.
" Te rog, iubitule. Trezeste-te. Zambeste-mi! " Lacrimile isi fac loc pe obrajii mei."Haide Niall. TREZESTE-TE!"

Dupa ultimele mele cuvinte, mana lui Niall ma strange. Ma uit confuza la el, observand ca vrea sa deschida ochii. Ma duc in graba dupa doctor.

"Domnisoara, va rog sa asteptati afara!" Aud o asistenta ca imi spune, in timp ce o alta ma da afara.

"Dar se trezeste, nu vedeti? Vreau sa stau langa el. Vreau sa ma vada cand se trezeste." Spun, zbatandu-ma in bratele lor.

"Domnisoara, trebuie sa il examinez. Promit ca va tin la curent. " Imi zice doctorul.

Ma dau batuta, si decid sa parasesc salonul. Sunt intampinata de baieti si de Jessica.

"Chrisina, e adevarat ca Niall s-a trezit?" Ma intraba rugator Zayn. Toti se uitau nerabdatori la mine, Toti, mai putin Harry. El nu indraznea sa ma priveasca in ochi.

"Nu stiu daca s-a trezit, pentru ca m-au dat afara...dar m-a strans de mana si voia sa deschida ochii."

"Christi, dar asta este minunat!" Jess ma ia in brate si incepem amandoua sa plangem.

"Pacientul Horan, s-a trezit din coma, insa are amnezie. Nu stim inca daca este permanenta, cert este insa, ca nu isi aduce aminte de ultimii 4 ani din viata sa."

Veste asta m-a dat complet peste cap. Asta inseamna ca nu isi aminteste de x factor, de baieti, cu exceptia lui Lou pe care il stie de vreo 7 ani....asta inseamna ca nu isi aminteste de mine...nu isi aminteste de momentele frumoase petrecute impreuna, sau de faptul ca ma iubeste.

"Pot...pot sa il vad?" Intreb printre suspine, cu glas subtire si slab.

"Da, domnisoara, puteti. Puteti intra toti, insa nu mai mult de 10 minute." Spune doctorul calm, iar eu incuvintez.

Intram toti la Niall in camera: Eu, Jess, Louis, Zayn, Liam si...Harry.

"Hei, campionule!" Spune Louis, dandu-i un pumn in umar. " Cum te simti? Esti bine?" Noi toti nu spuneam nimic. Doar taceam si ne uitam la ei.

"Hei, Lou! Sunt bine, multumesc. Cine sunt ei? Unde este iubita mea?"

" Niall, iubitule, ti-ai amintit de mine!" Spun bucuroasa, apropiindu-ma de el, pentru a-l imbratisa, insa el ma respinge.

"Cine esti?" Intreaba el confuz. Este clar ca nu isi aminteste de mine. Dar atunci, despre ce vorbeste?

"Lou, unde e Elena? De ce nu a venit sa ma vada?"

Acum eram si mai confuza. Despre cine vorbeste?

Il iau pe Louis deoparte pentru a ma lamuri.

"Lou, cine e Elena si de ce zice ca e iubita lui?"

"Christi...Elena e iubita lui de acum cativa ani...cum el nu isi aminteste ultimii 4 ani, crede inca ca ea este iubita lui."

Remember me...(Niall Horan and Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum