"Styles?" Spun socata, uitandu-ma la cretul din fata mea, ce avea aceeasi expresie faciala ca si mine.
"Chris?"
"Voi va cunoasteti?" Intreaba Louis confuz.
"Da, am fost...prieteni...candva, demult." Spune Harry, gasindu-si cu greu cuvintele.
Privesc uimita , speriata, confuza catre Harry. In ochii sai verzi zaresc regrete, speranta, confuzie. Imi vine foarte greu a crede faptul ca este acelasi cret ce mi-a infrumusetat adolescenta. L-am iubit. Mult...enorm, insa el nu a stiut sa ma aprecieze pe mine sau sa aprecieze sentimentele pe care le purtam in suflet.
Indepartez gandurile ce-mi imvadeaza mintea, in momentul in care realizez ceea ce tocmai a spus Harry. Am fost mult mai mult decat prieteni. Sunt profund ranita de vorbele sale, insa nu ii demonstrez.
" Da, am fost prieteni, sau amici...cel mult." Zambesc fals si observ furia de pe chipul lui.
Se pare ca toti ceilalti au trecut repede peste acest moment, intrucat s-au indreptat catre mini-barul improvizat de Zayn, si bufetul suedez ce imi facea si mie cu ochiul. Hotarasc sa ma duc si eu sa mananc. Rad in sinea mea amintindu-mi de vorbele lui Niall de ieri cu privire la potrivirea noastra in privinta mancarii. Oh, Niall. Imi lipseste zambetul lui. Tot ce vad in ochii lui e tristete. Imi iau o farfurie si tacamuri, apucand 5 ariprioare crocante de pui, si o super mare portie de cartofi. Adevarul este ca am un apetit destul de mare.
Caut sosul de usturoi din priviri, insa fara speranta.
"Mmm...cauti asta?" Ma intorc brusc, vazandu-l pe Niall ca imi intinde borcanul de sos.
"Mersi." Spun timida in timp ce ii iau sosul. "Stii ca nu pot manca tot sosul ala, nu?"
"Adica credeai ca ti-l dau tie pe tot?"
Tipa atat de tare incat a captat atentia unui cuplu ce se afla ceva mai departe de noi." Tu cu ce crezi ca mananc toate astea?" Arata indignat catre farfuria lui. Chicotesc atunci cand vad ca are acelasi meniu ca si mine, insa al lui este dublu."Hm, stii ca stam aici doar cateva ore si nu 3 zile, nu?" Spun ironica indepartandu-ma de el. Nu spune nimic, insa pot jura ca zambeste acum.
Ma indrept catre canapea, cand simt o mana pe umarul meu. Ma intorc si il vad pe Louis, cu un pahar de bere in mana, zambindu-mi cald.
"Hei, Chirstina! Vino putin pana in sufragerie, te rog."
Odata ajunsi acolo, observ o multime de oameni asezati intr-un cerc.
"Bine, acum suntem toti. Putem juca sticluta." Zice Zayn, dandu-i un sarut dulce Jessicai.
" Sticluta? Zayn, sticluta cu otrava se joaca afara, trebuie spatiu mult." Spun sigura pe mine insa observ privirile nedumerite si amuzante ala tuturor.
" Nu, prostuto. Ma trage Jess de mana, asezandu-ma intre Niall si Louis, si in fata lui Harry. Perfect, exact unde nu voiam sa fiu. "Este adevar sau provocare." Zice dandu-si ochii peste cap.
"Oh...bine atunci." Spun rusinata de prostia spusa ceva mai devreme.
Jocul se derula incet. Jess si Zayn s-au sarutat de cateva ori si am asistat la cateva povesti jenante din viata lui Louis si Niall.
Sticluta se opreste in dreptul meu si a lui Harry. O, Doamne. Imi vine sa ma ridic si sa plec, insa nu ii voi da cretului satisfactie. Era randul meu sa il intreb pe el, iar apoi el ma va intreba pe mine. Parca regulile nu erau asa, insa nu am ripostat."Deci, Styles." Spun uitandu-ma dur in ochii lui. "Adevar sau provocare?"
"Adevar..." spune nepasator uitandu-se la paharul de bere ca si cand ar fi cel mai interesant lucru de pe Pamant.
"E adevarat ca nu ai fost niciodata indragostit?" Spun repede si privirea lui se indreapta catre mine. Jess se uita mirata la mine, fiind singura care stie trecutul meu tulmutos cu Harry.
"Nu, nu este adevarat. Am fost indragostit o singura data, insa am fost prost si am pierdut-o." Confesiunea lui ne-a luat pe toti prin surprindere, dar in special pe mine si pe Jess. Incerc sa imi stapanesc lacrimile pentru ca urmeaza sa ma intrebe el.
"Adevar sau provocare, Grimmie?" Intreaba zambind.
"Provocare." Spun sigura pe mine.
"Oh, Grimmie. Te provoc sa ma saruti."
Provocarea lui a starnit multe "ooo-uri" din partea tuturor.
" Poftim? Stii ca nu voi face asta, Harry."
"O, ba o sa o faci." Se ridica si se apleaca suficient incat sa imi sopteasta la ureche.
"Haide. Stiu ca inca ma iubesti." Spune cu vocea ragusita ce candva imi dadea fiori. Se apropie usor de buzele mele rosii si ma saruta. Ma ridic brusc si imi sterg buzele dezgustata.
"Du-te dracu', Styles!" Zic enervata in timp ce il imping din calea mea.
Ma duc unde vad cu ochii. Zaresc o camera micuta, undeva intr-un colt. Cum am ajuns in situatia asta? Sunt in acelasi apartament cu fostul meu iubit pe care il urasc, cu baiatul de care m-am indragostit si cu un baiat care ma place. Doar Christina Grimmie putea ajunge in problema asta. Felicitari mie."Christina! Christina, deschide sau sparg usa!"
Ii aud vocea blondului meu ce pare ingrijorat. Deschid usa fara sa stau pe ganduri, si ii sar in brate plangand.
" Niall, nu ma parasi, te rog..." spun printre suspine.
"Nu, scumpa mea. Nu te voi parasi niciodata. Vei fi toata viata a mea. A mea si a nimanui altcuiva. Nu stiu ce s-a intamplat in trecut intre tine si Harry, insa stiu ca imi vei spune atunci cand vei fi pregatita."
Cuvintele lui m-au linistit profund. Stateam si plangeam in bratele lui, insa nu imi pasa. Eram mai in siguranta ca niciodata.
"Iubito, nu mai plange ca imi uzi camasa." Spune afisand un zambet dulce.
"Hm, Niall...multumesc ca esti langa mine. Te iubesc!" Spun si ma ridic pe varfuri pentru a-l saruta.
"Si eu te iubesc, scumpo!"
Urmatoarele 10 minute le-am petrecut stand in liniste imbratisati. Apoi ne-am intors in salon, tinandu-ne de mana, atragand privirile tuturor. L-am putut vedea cu coada ochiului pe Harry, ce nu parea deloc bucuros. Isi strangea pumnul si se i se observa furia. Louis parea trist, iar Jess, Zayn si Liam, ne-au zambit bucurosi.
"Voi doi sunteti impreuna mai nou, a?" Spune Harry razand isteric. "Ni, afla ca ea a fost mai intai a mea. Si voi face tot ce imi sta in putinta pentru a o face sa ma ierte, pentru ca eu inca o iubesc."
In secundele urmatoare, totul si toti au luat-o razna.
Dragii mei, am decis sa nu sterg povestea momentan. Nu vreau sa o sterg pentru ca am foarte, foarte multe idei, insa nu vreau ca munca mea sa fie in zadar. Sper ca va place capitolul si va astept sa votati si sa comentati. Din capitolul urmator, va incepe actiunea, iar suspansul va creste considerabil.Va pup:*
CITEȘTI
Remember me...(Niall Horan and Harry Styles)
FanficChristina Grimmie si Niall Horan, se cunosc in culisele unui concurs si se vor indragosti iremediabil. In viata Christinei apare Harry, un fost iubit ce va face tot posibilul pentru a o recuceri. Ce se intampla cand noi secrete ies la iveala? Vor ma...