Kitap 40k okumaya ulaşmış, en son 25k olarak hatırlıyordum... Vay be
Bilgisayardan kitabımın istatisliklerine baktım ve en fazla "tamamlanan okuma" süresi son bölüme aitti. Neyse bu sefer diğer bölümden daha uzun süre okuyun bu bölümüBilgilendirme: vtuber, yani sanal youtuber; gerçek youtuberlar gibi oyun/bilgi/vlog çekebilirler, şarkı çıkarabilirler hatta 3d görünümüyle video atabilirler.
Konumuz: aot karakterleri vtuber olsaydı ne içerikli videolar çekerlerdi
Hanji: büyük bir ihtimalle bilgi videoları çekerdi. İçeriğinin %96'sı devlerden oluşuyor.
Eren: babamı nasıl yedim? tadı nasıldı? hakkında sorulan tüm soruları yanıtlıyorum (saat 18.00 canlı yayını kaçırmayın)
Armin: Eren ve Mikasayla beraber bazen oyun videoları çekiyorlar ve tüm savaş stratejisini o düşünüyor. "Mid de kal"
"Ormana saldır" "kule al" "kararsız transmisyon". Bilgi videosu ve bazen single yayınlıyor. Az az herşeyden kısacaLevi: ona vakti yok, veletlerde ilgilenemez. Ama bazen hanji'nin ve erenin videolarına misafir olarak katılıyor (:
Mikasa: Armin gibi, ama fanların isteğine göre de video atıyor. Sürekli anket paylaşıyor.
Erwin: aot vtuber topluluğunun babası, fanlar dahil olmak üzere herkes ona "daddy" diyor... Haftada 1 video atıyor, yayınları öz ve bilgilendirici ve keyifli olur. Her hafta sponsor alır ve yayının 5 dakikasında reklam yapar.
Historia: ymirle ortak vtuber kanalı var. Haftada bir video atıyorlar, oyun oynarken ülke siyasetinden sucuklu yumurtaya kadar girerler.
Bunu çok seviyorum,
Sağlıcakla kalın, bai
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ᴀᴛᴛᴀᴄᴋ ᴏɴ ᴛɪᴛᴀɴ: ᴛᴇᴘᴋɪʟᴇʀ♡
Fanfictionaot karakterlerinin, günlük hayatta her an başınıza gelebilecek olaylara karşı tepkileri