ÚKOL

39 3 1
                                    

Je rok 3465 a malý chlapec jménem Astra se probouzí do nového dne.Jako každý den když vyleze z lechce levitující postele , do pusy si strčí pilulku ,která ho nastartuje a potlumí jeho vypadávání mysli.Vyčistí si zuby a sezobne další pilulku ze které se nají.A ihned vyrazí do školy.Do školy dorazí za pár sekund přece jenom jsme v roce 3465.Takže použije teleport.Po namáhavé škole se sejdou s kamarády na kroužku a tam se hecují.Astra má tři oblíbené kamarády.Ristu,Kolostra a Pastra.Nejprve hecuje Astra Ristu a donutí ji nahlas pomlouvat Kypra jeho spolužáka.Další hecuje Kolostra Astra a ten ho donutí k neuvěřitelné věci. Donutí ho k tomu aby nějak rozbil hlavní portál a Kolostra prej odláká stráže a mezi tím Astra zahekuje portál . Nejdříve se Astrovi moc nechtělo ,ale jak slyšel odevšech že je srab tak nakonec souhlasil.Hned po kroužku zamířili k hlavnímu portálu a akce mohla započít portál se nacházel v budově která vypadala jako kostel ,ale kostel to nebyl.Kastra s kamarádama začali křičet na stráže že venku se strhla bitka a stráže opravdu utekli ven se podívat a zatrhnout bitce.Astra neváhal ani setinu sekundy a začal.V tom celé město zaslo a kolem kostela začali proudit elektrické náboje a blesky . Celé město zaslo a z budovy ani do budovy nikdo nemohl vejít nebo vyjít.Nad budovou se stáhla mračna a začíná bouřka poté Astra omdlívá.Probudí se na písku nikde nic jinýho v nedohlednu strašné vedro asi 40 stupňů.
Zkrátka Astra se probudil uprostřed pouště ....

NeznámýKde žijí příběhy. Začni objevovat