Překvapení(předem se omlouvám za chybi a pěkné čtení:D)

25 3 1
                                    

Astra se divil kde je protože v roce 3456 žádné pouště nejsou všechny jsou zastavěné nebo nějak využité.Vůbec nic u sebe neměl jenom elasťákové oblečení a ledvinku s dvěma pilulkama. Jedna byla proti vypadáváni mysli a druhá na najezení a napití.chudák nevěděl co dělat tak se vydal na cestu. Zvedl se a šel.Šel asi deset minut ,když najednou zistil že už je ůplně vysílený a má žízeň.Vůbec na nic nečekal a snědl pilulku na napití.vůbec si neuvědomil že by ji ještě mohl potřebovat. Šel asi ještě dvě minuty a omdlel... . Po probuzení zjistli že je u cizích lidí kteří na něj křičeli jiným jazykem než zná. V budoucnosti se používá jenom jeden jazyk. Křičeli na něj a Astra se jenom tak bezmocně díval až se rozbrečel. Lidé potom přestali křičet a začali ho utišovat.Až Astra utišili odvezli ho. Astra si říkal co to je za krabici na kolečkách že toto viděl u nějákých svých prapräpraprapradědečků a babiček na fotkách a tak.Astra dovezli na podivné místo kde ho zavřel do místnosti s mřížema a přivedli takového pána v bílém rouchu. A pán se ptal Astra odkud je a kde se tam vzal. Astra nerozuměl ani jednomu slovu,ale pán nepřestával.Až konečně pochopil po půl hodině že mu Astra nerozumí nechal ho být. Astrovi pořád nedocházelo co to má znamenat a tak na ně začal ječet.Že chce prič a kde je.Pánové ale byli už pryč.Astra usnul..... A tak Astra zůstal zavřený a nevědom kde je a co ho čeká.

NeznámýKde žijí příběhy. Začni objevovat