(Hızla yanımda beni sıyırarak geçen vazo bir kaç dakika geçtik ten sonra kırılma sesi duydum sonra iğrenç sesi)
Baba=BANA KARŞI MI GELİYORSUN HA! HANGİ CÜRET!
Melisa=EVET SANA KARŞI GELİYORUM BUNU O SİKTİM KAFASINA KOY!
baba=BANA BAK! -
Melisa=HADİ VUR! LÜTFEN VURDU İÇİN RAHATLAR BARİ!
(Her iki yakamdan tutu)
Baba=bana bak seni ona vericem sende kocanı yanında kırıcan bacakları oturucan!
Melisa=siktir git!
(Bende onun yakasından tutup kafa atım biraz başım ağırısa da hemen toparladım kendimi telefon sırt çantamı alıp evden hızla çıkım evi son Anakartı alıp kapıyı kilitledim)
Melisa=birazda sen kilitli kal bakalım nasıl hissettiriyor muş
(Elimde ki ona ayit olan telefon bakıp gülümsedim hızla otobüse binip konağa gittim yaz Gecesi olduğu için kalabalıktı hızla gördüğüm marketen sigara aldım emin olun birisi bana "iyimisin" dese ağlicam azda olsa sakin bir tarafa geçip oturdum yanımda birisi vardı onu rahat sız etmek istemediği için sigara yakmadım öyle denizi izledim ve zaten dolmuştum arkada açtıkları şarkıyla gözlerim daha çok dolmuştu bana ihanet edip süzüldüler yanklarımda)
Küçük bir çocuk ken içim çok sıcaktı
Yani derinden,derindenAllah yukarıda , toprak sıcaktı
Yani derinden, derindenDünya dönerdi ya bende dönerdim
Yani derinden,derindenAnnem gülerdi ya bende gülerdim
Yani derinden,derinden(Sesizce şarkıya eşlik etim)
Melisa=bugünlerde ruhumda korkunç bir hur var derinlerde sinmiş sevilimiş bir sansar sönmüş tükenmiş bitmiş bir sancak yani derinden derinden
(Derince nefes verdim)
Melisa=yüzümde şu uğursuz geceyi utandır ruhum cevap ver karanlıkta saldır manyak bir asi gibi sapla mızrak yani derinden derinden
(Sesizce ağlıyordum birilerinin yanında yada insanların ortasında ağlamaktan hiç hoşlanmam kim hoşlanır ki elinle gözyaşları sildim)
X=iyi misin?
(Hı müthiş keni derdin yüzden insanlar rahatsız etim)
Melisa=ıhı iyim
X=öyle durmuyor ama
Melisa=...
(Haklıydı dur lan bu işte terslik var adam İngilizce konuşuyor ve bende farkında olmadan konuşuyorum sakince kafamı kaldırım şok içinde kaldım)
Melisa=johnny Depp?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDINLIK
Fanfiction(çok kötü geçirdiniz bir gün ve yorgunluğu atmak için deniz kenara gittin bankta oturdun pek yanında ki kişi hayatınız en fazla ne kadar değiştire bilir ki?)