probuzeni

11 0 0
                                    

AENERIS
Kdyz sem se po deseti letech komatu ve smaragdu dle wireles chipu probral podoba jez na me shlizela z odrazu v zrcadle vypadala jako dokonala princezna z pohadek a ne moje stara tvar a ja nemohl uverit co mi provedly,
dlouhe blondate vlasy mi spadaly na uzka ramena a male ale pevne poprsi .v udesu ,v němž sem nemohl uverit jak vipadam,jsem objal sve stihle telo a dlouhe hladké nohy jemnimy pazemy kolem kolen a zaril dlouhe ostre nechty do pazi . A uvedl se do meditativniho matrix
Obleceni jez tesne obepinalo mou postavu to jen zhorsovalo
pohled na muj.odraz me sokoval ale asi nejvice kdyz jsem na ruce nespatril tetovani ruky demona drzici svet ,znak lovcu demonu,tedy naseho klanu kde mne diky PTSD z povineho kobayashy maru v sesti letech kde sem vytvoril zbran jez by vyhladila vsechen humanoidni zivot kdyby byla použita, za trest odrizli od ostatnich wireles chipu a muj demon temer zesilel a uvedl se do nekoncicich smycek hunger games ze kterych ho vytahla az ma chodba a moc jenz sem investoval do reseni jenz ze mne diky smaragdu zrejme udelalo stihlou blondynku. A jednu z nejkrásnějších holek multiverza. na nichž se ted dívám do zrcadla. Bylo. Zvláštní citit jak sam sebe pritahuju, citit nezvyklou ale prijemnou tíží a tlak prsou Miloval sem jak se mi blond vlasy staceji do prstinku a spadají do jemného dívčího obličeje s plnimi rty, a zářivě modrima očima .
Zarazil sem se,jak mne moje vojenske zásady odrazily k úkolu
Začal sem si pripominat plan, za prve,přestěhovat se do základni v atlantice, coz nebude az tak tezke, ona je bohatá. A osamělá.
Za druhe zjistit jake moznosti umoznuje moje soucasna avatarni struktura
ještě ze technika jiz sem v obou systemech pouzil jak v organice tak smaragdu je tajna takže můžu uveznit původní ego princezni v tarkinove doktrine neustálého propojeni na wireless chip, a podstoupit Kobayashy maru znovu a získat hodnost Admiralky.
E. I.S. berou i muze na mista admirálu jen flotila bere jen dívky. ve věku šestnáct let. Coz ji bude uz brzo, takže podstoupí hunger games, kde vynikám Snad me vezmou.
Za třetí,prověřit si co se nosí a co nosila ona, zjistil sem si co šlo ale to nestačí, ona byla assasin nez se dala k flotile, zatím mam na sobe černé šaty, návleky na ruce, balerini a zřejmě bikini
Rozhlidnul sem se a zkontroloval mistnost dle zasad CQB, na prave straně byly dveře zřejmě do šatny a koupelny.,za nim naproti zrcadlu stal počítačový terminál pres celou stenu se čtečkou mozku, na leve strane stal holotank s dveřmi do ústřední chodby domu. Coz sem věděl z průzkumu oblasti.
Přešel sem k počítači, aktivoval sem ho jejim DNA profilem a vytáhl si bezpečnostní záznamy a senzoricke pokrytí oblastního DEFCONU.
Bude tezky projit kolem stráží k člunu ktery byl na střeše pevnosti,

s cizi podobouKde žijí příběhy. Začni objevovat