Útěk

3 0 0
                                    

AENERIS
Jakmile se zorientovala v matici mistniho DEFCONU, nalezla co nejkratší cestu ke astroportu kde kotvil člun. Poslala bezpečnou linkou přes šifrovací klíč zprávu,maginimu svemu původnímu avataru at mne vyzvedne u hlavní chodby.
V komplexu bylo plno senzoru jez by ji mohli odhalit, naštěstí byly zablokovani jejím wireles čipem jez skenoval okolí vlastním gladarem jez zobrazoval vystup v malých hologramech z holoprojektoru v kostech pred očima jez ji chranili oči pred tepelnim a elektromagnetickym spamem z okolí.
Došel do hlavní chodby zakladni, kde už na nej čekal jumper, jelikož nemohl použít jeji ani vlastní účet, coz zjistil az ted, což bylo pozdě, vyslal proto z jejich implantovanich krystalickych nechtu  impulz jez odpojil autopilota a propojil navigaci s vlastním navigačním procesorem gladaru. Rozbehl jeji motoricke neurony do běhu skrze osobní DEFCON navigačního procesoru a zpětnou vazbu usmernil do kompenzatoru setrvačnosti,čímž také urychlil vlastni vědomí.
Propojil tim take automaticke obrane systemy implantátů a jumperu do jednoho systému, takže mohl odpálit pulzním delem část chodby již letěl, ven do vesmiru a zamířil k atlantice.
Z vrcholu orbitální věže,to  k jejímu úpatí přímo nešlo, postupne kopíroval eliptickou dráhu kolem planety, teprve ted mohl zablokovat  senzory svými cody z E. I. S.  jinak by ho sledovali všechny orbitální senzory jímž se nebylo v okolí planety možné vyhnout .
Zpomalil sve vědomí na běžnou regenerační rychlost.
Podival se na vedlejší,kde seděl Magini muj původní Avatar

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 29, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

s cizi podobouKde žijí příběhy. Začni objevovat