|2| Seokjin Ben

203 42 90
                                    

Seokjin:
Bu arada çok haklısın ya.

Karşımdaki beden mesajı atmamla beraber telefonu eline alıp kaşlarını çattığında telefona bakmış ve mesajın görüldü olduğunu görmüştüm.

Namjoon:
Anlamadım?

Mesaj atmıştım ama mesajı yazarken neyi bahane edeceğimi bile düşünmeden saçma bir şekilde hareket etmiştim.

Seokjin:
Mesela şey

Hâlâ ne yazacağımı bilmezken kafamı kaldırıp ona baktım, sağ ayağı hızlıca sallanırken parmaklarıyla telefonun ekranında aşağı yukarı yapıp duruyordu.

Tam telefonu kapatıp masaya koyduğunda onu sinir etmek adına telefonu koyduğu an mesaj attım.

Seokjin:
Sayamadığım yıllardır bu sektörün içindeyim

Namjoon:
Sektör derken?

Seokjin:
Porno canım

Namjoon:
Yani, nolmuş?

Seokjin:
Hah işte şey
Ben 12 yaşındayken reklamlarda çıkan Buse 19 yaşındaydı ve şu anda 18 yaşındayım ama Buse hâlâ 19 yaşında :(

Namjoon:
18 yaşındaki birinin bu kadar porno meraklısı olması şaşırttı.

"Çok kasıyor ya"
Mesaja görüldü atıp bıraktığımda yan tarafımdaki Jimin'e dönmüştüm.

"Naptın ki?"
Namjoon ile konuştuğumu bildiğinden direkt beni sorumlu tutmuştu.

"Ben bir şey yapmadım! Ona en büyük hayal kırıklıklarımdan birini söyledim ama o hâlâ yazım kurallarına dikkat ederek yazıyor. Çok saçma"

Jimin göz devirince Yoongi lafa atıldı.
"Seokjin Namjoon için bir anonimden ibaretsin sadece biliyorsun değil mi? Üstelik daha öğle arası yeni başladığında konuşmaya başladınız çocuk ne ara açılsın?"

Haklıydı. Tüm okula ciddi ifadesiyle bıkkınlık getiren Kim Namjoon asla bir anonime karşı ılımlı davranmazdı.

"Ben onun için bir anonimden fazlası olacağım göreceksiniz!"

Sandalyeyi itip kantine doğru gittiğimde onun görüş açına girmiş olmanın verdiği heyecanla titremeye başlamıştım.

Ya şimdi bana bakıyorsa? Ya beni inceliyorsa? Ne yapacaktım ki?

Az önce düşüncelerimi sesli söylemişim gibi cevabı gecikmemişti "Sana bakıyor" Yanıma gelen Taehyung'a döndüğümde yarım şekilde ona da dönmüş olan yüzümle hafifçe o tarafa doğru bakmıştım.

Siktir. Gerçekten de bana bakıyordu.

"Bugüne kadar hiçbir şey olmadı da neden bugün başladı bakmaya?"
Adeta Taehyung'u azarlar gibi konuştuğumda sadece onun değil diğer herkesin bize baktığını hissetmiştim.

"Tamam sakin ol ya çocuk sadece baktı bir şey yapmadı."
Arkasını dönüp kantinin duvarına yaslandı.
"Çocuk baksa suç bakmasa suç. Ve hayır şu anda bakmıyor seni süzüyor"

Tikuna | ɴᴀᴍᴊɪɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin