İkimizde kapıda durmuş sesleri dinliyorum evde biri vardı kesin anlamıştık artık Zeynep site güvenliği ni arayıp durumu anlatınca hemen polise haber verip geliyoruz dediler merdivende oturmuş bekliyoduk korkmuyor diyiliz ama sakin kalmaya çalışıyoruz Zeynebin sevgilisi var Kaan diye ama zeynebe nakadar ara desende aramadı polis giyor diyip durdu güvenlik geldi ama polis yoktu güvenlik bizi korumak için erken gelmişti 10 dakkaya yakın bir müddet zarfında polisde gelmişti polis " hırsız ola bilir baskınla gircez ve bizim geldiğimiz farkında bu kadar içerde durmaz yoksa "dedi biz asansör tarafına geçtik polisler kapıyı açıp girdiler biz zeyneple birbirimize bakiyoduk sadece adamı tutuklayıp gittiler biz olduğumuz yerde duruyorduk Zeynep beni dürterek "hadisene kızım burdamı kalcan"diyip beni sürükleyerek eve soktu zeynep bana dönerek "sen duş al ben kahvaltı hazırlıyım Hayriye gelir birazdan"dedi haklıydı baya vakit geçmişti ben duşa girerke Zeynep "ben seni almaya gelmeden herşeyi hazırlayıp banyoya koymuştum zeten"dedi ona minnettarız bakıp banyoya girdim soğuk suyla hızlı bir duş alıp çıktım altıma siyah bir tayt üstünde salaş bir tişört giyinin çıktım mutfa girdiğimde şok olmuştum.
Ne oldu acaba beklemede olun arkadaşlar ilk kitabım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Teen Fiction"AA bu bizim küçükken takıldığımız sümüklü deyilmi" (herşey bir yetimhaneden kaçarak başladı)