Karakterler

16 3 2
                                    

BECO

Merhaba bu kitabın yazarı ve gerçek adı Behçet genel olarak beni Beco olarak okuyacaksınız. Ben bu kitabın ana karakterlerinden biriyim ben bir şirkete oyun yapımcısı olarak çalışıyorum. Gelirim yüksek olduğu müstakil bir evde kuzenimle beraber yaşıyoruz. Kuzenimle çok iyi anlaşıyoruz. 


Supi

Ve buda benim kuzenim supi olarak onu tanıyacaksınız. O benim tam tersim ama derler ya '' Zıt kutuplar birbirini çeker.'' Biz çocuklumuzdan beri arkadaştan fazlasıyız. BİZ YAPIŞIK KUZENLERİZ  . Bu bir filimden alıntı yaptığımız  grubumuzun ismi bence bize yapışıyor. 


Bahar

Bizim üç numara fakat biz Bahar'la komşuyuz. O çalışkan ve gastronomi okumak istiyor. Oda bizim kafadan oda Kuzenler üyesi o abla ve kardeşleriyle yaşıyor. Ablaları: Deyer ve Cemile        Kardeşleri: Yaprak ve Damla .


Denek

Bu arkadaşla sonradan tanışacaksınız kendisi zeki ve kurnaz ama iyilerin tarafında yani muhtemelen. 


Zaman Ajanı Mike 

Kendisi devlet adamı fakat bu Denek olan kişiyi yakalaması gerek yanında yardımcıları jul var bunlar yabancı devletlerden çünkü isimleri Amerikan ismi gibi bu arkadaş kötülerden fakat kendini iyi yolda sanıyor.


Zaman Ajanı Jul

Kendisi Mike'ın yardımcısı  kötü adamların olduğunu biliyor fakat kötülüğü seçiyor bu onun sonu  Kötü olucak.


Ben

Ara sıra kendi görüşlerimi öne söyliyecem  ve  bazen en heyecanlı yerlerde önünüze çıkacam.

YOLCULUK: 1 ZAMANDAWhere stories live. Discover now