1.bölüm "şehirde son gün"

116 3 3
                                    


multimedya:tılsım
Olamaz kalkmam lazım saat 9 olmuş,bir saat sonra uçağım kalkacak.hemen kalkmam lazım,nasıl hazırlanıcam ? dediğim gibi yataktan fırladım . hemen odamdançıkıp banyoya gidip duş almalıydım.odamdan çıktığım gibi daha güneşin bile uyanmadığını fark ettim . odama geri döndüm ve çalar saatin yanında bir not buldum.notta şöyle yazıyordu; ''sen bunu okurken ben mışıl mışıl yatağımda uyuyor olacağım.sevgiler küçük kardeşin...'' tabiki de bunu kardeşim yapmıştı,tahmin etmeliydim. sabah saatin beşiydi ve ben bir daha uyursam uçağın kalkış saatinden önce kalkamıyacağımı biliyordum.bende duşa girip,hazırlanıp çocukların (selen,ozan,serdar,efsun,onur,meral)yanına gitmeye karar verdim.

*****

cafeye geldiğimde meral ile ozan ortaya bir milkshake söylemiş . ve aynı bardaktan kırmızı pipetlerle içiyorlardı.bana sümük gibi geliyorlar . belkide sevgilim olmadığı içindir. sonuç olarak onlar 2 yıldır çıkıyorlar.yanlarına gittim ve;

-selam. dedim hala daha birbirlerine bakıyorlardı. beni fark etmediler bile.ah bu çocuklar beni deli ediyor.

- öhöm öhöm gençler.dedim artık yeter yani ben varım burda tek başlarına değiller yani.

-abi bi yüzüme bakın ya.dediğim gibi çocuklar;

ozan-hoşgeldin ne ara geldin seni fark etmemişiz bile.

-tabi tabi , herneyse diğerleri nerde ?

meral-selen geliceğini söylemişti , gelir birazdan.

ozan-aynen serdar da gelicekti ama onur gelemiycek.onun uçağı 1 saat önce kalktı.

-ve bunu bana şimdi mi söylüyorsun(!)

ozan-haberin var sanıyordum.

-nerden haberim olabilir ki! herneyse serdarla selen geldi zaten.

selen-ben geldim.

serdar -görebiliyorum.

selen -haha çok komik. onur nerde?

serdar- neden onu soruyorsun yoksa onu mu seviyorsun ?

selen -ya off burası çok soğuk oldu. hep senin saçma espirilerin sayesinde sağol ya.

serdar-birşey değil. her zaman.

ozan - hiç kimsenin haberi yok mu onur 1 saat önce gitti.

selen-niye haber vermiyorsun(!)

serdar-telefon denilen birşey var .tek tıkla arayıp haber verebilirsiniz herelde.

ozan-ölmüşle olmuşa çare yok.üstüme gelmeyin.

meral- sevgilimin üstüne gelmeyin.deyip yanağına öpücük kondurdu olamaz yine vıcık vıcık olucaklar.

bir anda serdar selen' e doğru dönüp;

benimle çıkar mısın?dedi ben ise salak salak soğuk espri yapıcak sandım.selen onu seviyor mudur acaba ? aslında fena olmaz. ama off bilmiyorum .

selen-serdar_______.

yazım hatalarım varsa şimdiden özür dilerim.

❤UÇAK ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin