multimedya:metehan.
selen serdar ' a
evet seni seviyorum senle çıkarım dedi .
biz şok biz vefat biz iptal
bunlar olurken saat 9.30 olmuştu benim uçağımın kalkmasına yarım saat kadar kalmıştı ve ben arkadaşlarımla vedalaşıp apar topar cafe den çıktım ve babamı aradım beni almaya geleceklerdi
10 -15 dk bekledikten sonra annem babam ve kardeşim geldi onlara el salladım ve beni gördüler sonra arabaya bindim ve havaalanına doğru yolculuk başladı :
cebimden kulaklıklarımı çıkartıp müzik açtım ve yolda giderken etrafa iyice baktım artık burada olmıycak tım en azından bir üniversite hayatı boyunca lise bittiği için pek de mutlu sayılmazdım çünkü lise hayatım gerçekten yaşanmaya değerdi harika bir lise hayatım vardı.
bunları düşünürken kafamı yaşladım ve uyuyup kalmışım daha sonra kalktığımda kendimi havaalanında buldum babamdan bagajı açmasını istedim açtı bende valizimi aldım ve anneme ,babama, kardeşime sarıldım sonra havaalanının kapısına doğru yürüdüm tam içeri girecekken kapıdan döndüm ve son bir kez daha diyip hepsine tekrar sarıldım son bir kez etrafa baktım derin bir nefes aldım ve içeri girdim bütün uçuş işlemlerini tamamladıktan sonra uçağım için çağrı yapıldı. bende koşmaya başladım yetişmek için o sırada bir çocuğu çarptım ama çocuk çok tatlıy dı yere düştüm çocuk beni kaldırdı ve valizimi de tabi Özür dilerim dedi ve valizimi verdi bende önemli değil dedim ve koşmaya devam ettim ve uçağımın olduğu giriş kapısını buldum hemen biletimi verip içeri girdim ve koltuğuma doğru ilerlemeye başladım çarptığım çocuğu gördüm o bana el salladı bende ona ve koltuğumu buldum 23 numara eşyalarımı yerleştirdim ve oturdum . 10 dk sonra uçak kalktı ilk ucak deneyimim olmadığı için çok heyecanlı değildim kafamı koydum ve uyudum . kalktım ve geldik artık istanbuldaydım merhaba istanbul ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤UÇAK ❤
أدب المراهقينDüşünün okul için İstanbula giden bir kız.... orda tanışıp sevdiği bir erkek üstüne ilk aşkını unutamaması bir gün karşılaşsalar yada aralarında bir seçim yapmak zorunda siz hangisini seçerdiniz?