1.Bölüm

110 6 14
                                    








Şuan jettimde bulatları yarıp geçiyorduk, karlı hava aydınlık dursada soğuğuda alıyordu. Elimdeki şarabı tek dikmede içip saatime baktım, gece yarısı olmuştu. Yorgunlukla geriye yaslanıp camdan bulutları seyretmeye devam ettim. Bendeniz Vincent Fabron , Chamberda denebilir. Şuan rusyada olan bir durum yüzünden seyehat ediyorum, olay ne derseniz anlatayım.



Rusyada mafyalar çok olduğyndan sacaşlar veya çatışmalar normal görünür. Ama bu mafyalara bir şey bulaşmış ve ellerinde ne varsa kaybediyorlarmış. Başka bir mafya olduğunu düşünenlerde var ama hiçbir ize rastalanmıyor. Bende bunu fırsata çevirip silah satışlarına burda başlamayı düşüp Rusyaya uçuyorum. Birde bu olayın başındaki adama Baykuş lakabı takılmış durumda.


Piste inişe geçtiğimizi görüp ceketimi giyindim, yardımcım yanıma geldi "Efendim iniş gerçekleşiyor , direk otelemi geçeceksiniz?" Diye sorunda kafamı salladım. Açılan kapıya ilerleyip merdivenlerden indim, soğuk hava ile titresemde sert tavrımı korumaya devam ettim. Bir omega olduğumdan çok çabuk üşüyebiliyordum . Tabiki kimse benim omega olduğumu bilmiyor, kendimi hep alfa gibi gösterip onun gibi davrandım. Kızgınlık zamanlarında odamdan çıkmaz sürekli hap alırım. Önlemlerimi sıkıdır yani.

Araçta otele ilerliyorduk, yardımcım bay frizt orta yaşlı ve kendini işine adayan bir beta . Onu feromonlarımı almadığından ve işine sağdık olduğu için almıştım ama son zamanlarda çok yoruluyordu yeni birini işe almanın zamanı geliyordu . Yarın ilk iş yeni binama ve yeni yardımcıların cv lerine bakmak için zaman ayırmalıydım. Kaşlarımı çatıp camı az araladım, soğuk hava yüzüme vururken saçlarımda uçuşuyordu . Saçlarımı geriye atıp camı geri kapattım, araç durunca geldiğimiz lüks otele baktım.


Kapı açılınca paltoma iyice sarınıp hızla içeri yürüdüm, odama çıkmak için asansöre bastım. Önceden ayarlanmış ve hazır durumdaydı, bay Friztte asansöre gelmiş ve odaya çıkmaya başladım. Asansör durunca açılan kapı ile odama yürümeye başladık. Kapıyı açan fritz ile ikimizde sandalyeye oturduk "Bay Fritz bilirsinizki son zamnlarda çok yorgunsunuz bu yüzden hem size kolaylık olsun diye birini daha işe almak istiyorum, fikriniz nedir?" Diye sordum, ilk şaşırsada sonra kafasını salladı "Gayet iyi düşünmüzsünüz bay fabron benim tanıdığım biri var şuan , isterseniz onunla bir görüşme ayarlayabilirim?" Diyince kafamı salladım"Olur yarın akşama doğru yeni şirkete gelsin." Diyip ayağa kalktım.


"İyi geceler bay fabron , ben çıkıyorum birşey olursa seslenmeniz yeterlidir." Diyince kafamla onaylayıp dolabıma ilerledim, kapı kapanınca geceliğimi çıkarıp giyindim. Saatimi ve gözlügümü yerlerine koyup yüzüme kremimi sürdüm, bakım benim için çok önemlidir. Yatağa ilerleyip yorganın içine girdim ,yumuşak yastıkla gözlerimi kapatıp uykuya daldım.


-------Öğle--------





Masamda oturmuş olacak toplantıyı bekliyordum, içeri giren fritze baktım "Efendim misafirleriniz geldi , toplantı odasına geçebilirsiniz." Diyince ceketimi düzeltip odaya ilerledim, içeri girince gülümsedim. "Hoşgeldiniz baylar." Diyip elimle oturun işareti yaptım, herkes oturunca bende yerleştim patronları konuştu "Asıl siz hoşgeldiniz bay Chamber sizin Rusya'ya gelmeniz çok iyi oldu denebilir." Diyince sırıttım "Fırsatı kaçırmamak gerek ." Dediğimde güldüler.


Toplantı bitmişti ve bende baya yorulmuştum, salatamı yerken toplantının detaylarını incelemeye devam ediyordum. Kapının çarpma sesi ile gelen ağır kokuyla gözlerimi hızla kapıya çevirdim, Bay frizt ve arkasından gelen sarı saçlı yanları kazınmış, uzun saçlı adama baktım. Resmen alfayım diyordu, öksürüp bay frizt'e baktım "Bu beyefendide kim bay Frizt?" Diye sorduğumda uzun adamı gösterdi "Efendim dün bahsettiğim kişi bu , pek iş deneyimi olmasada kendisi gayet iyi plan ve yöneticiliğe sahiptir. Cv side hazır ."


İkiside koltuğa oturunca konustum "Tanıt kendini." Dediğimde bana baktı ve ardından konuşmaya başladı "Ben Sasha Novikov , daha önce küçük şirteketlerde çalıştım, babaanneme baktığım için yüksek maaşlı bir yerde çalışmayı hedefliyordum. Bay Frizt bu zor zamanımda yetişti." Diyip gülümsedi , ona bakarken içime sinmeyen bir şeyler vardı ama Frizt bile güveniyorsa iyi biri olduğuna eminim. "Babaannenden bahsettin hastamı kendileri?" Diyince kafasını eğdi "Malesef ve tedavileri çok pahalı." Diyince kafamla onayladım.


"Frizt yapılacakları ve nelerle uğraşabileceğine sen öğret yarın tam takım görmek istiyorum." Dediğimde ikisidr gülümsedi "Çok saolun bay Fabron iyi günler." Diyip alttan bir gülüş attı, ayaklanıp odadan ayrıldılar . Derin bir nefes verip camdan dışarıyı seyretmeye başladım......
































( ╹▽╹ )

Partout y'as tes.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin