Medya: Sevdiğim bir şarkı.
Oy kullanmayı , Takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
...Anonimden...
Anonim: Pamuk şekerim...
Anonim: Beni hiç bir zaman sevmeyeceksin...
Anonim: Buna üzülmüyorumm
Anonim: Tamam belki üzülüyorum. Ama birazcık.
Anonim: Tamam çok üzülüyorum:(
Anonim: Ama önceden başka bir şeye daha üzülüyordum.
Anonim: Ne biliyor musun?
Anonim: Seni sevdiğimi hiç bir zaman öğrenemiyeceğindi :'(
Anonim: Ama sonra dedim ki madem ben yüzyüze söyleyemiyorum , söylemeye cesaret edemiyorum.
Anonim: O zaman ben de mesajdan söylerim.
Anonim: Ama belli ki buradan söylesemde pek bir şey değişmeyecek...
...Görüldü...
...Pamuk Şekerden...
Pamuk Şeker: Selam yakışıklı:)
Pamuk Şeker: Naber:)
Pamuk Şeker: Buradan yazdım çünkü seni çok seviyorum ve bunu yüzüne söylemeye cesaret edemiyorum.
Pamuk Şeker: Ben de dedim kiiiiiiiiiiii
Pamuk Şeker: Madeem yüzyüze söyleyemiyoruuum bendeee mesaj olarak söylerim:)))))))
Pamuk Şeker: Normalde hiç söylemiyecektim ama sonra bir anda aklıma geldii.
Pamuk Şeker: Yani hiç Wattpad'te ki anonim kitaplarından fikir almadım.
Pamuk Şeker: Ve hiç sana olan aşkım adına 5 tane Wattpad kitabı yazmadım.
Pamuk Şeker: Veee kesinlikle o kitaplar binlerce okuma almadı.
Pamuk Şeker: İnsanlar benim sana olan aşkımı okuyor, beğeniyor, takdir ediyorken ; senin haberdar bile olmaman çok koyuyor be.
Eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet herkese merhabalar normalde wattpad ten kitap fln yazmicaktım liseye kdr ama sonra dedim ki derslerimi etkilemiyecek bir şekilde yazacaksam neden olmasın:) Bu arada Spotify Çalma Listesi oluşturdum adı "Pamuk Şeker". Bu Çalma Listesi'nde Medya Bölümüne koyduğum Şarkıları dinleyebilirsiniz. Spotify Kullanıcı Adım: Yağmur^^ Takip ederseniz çok sevinirim.
Umarım beğenmişsinizdir.
Bölüm soruları:
1. Sizce Anonim ve Pamuk Şeker ne alaka?
2. Sizce neden mesajlar çok benziyor?
Şimdilik sorular bu kdr zaten daha 1. bölüm.
Bb aşkoolarrrr^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şekerim ❁Texting❁
Teen Fiction...Anonimden... Anonim: Pamuk şekerim... Anonim: Beni hiç bir zaman sevmeyeceksin... Anonim: Buna üzülmüyorumm Anonim: Tamam belki üzülüyorum. Ama birazcık. Anonim: Tamam çok üzülüyorum:( 2 tane karakter , 2 tane bilinmeyen mesaj , 2 tane birbiri i...