^ alternatif son^

430 59 31
                                    

Yavaş yavaş gözleri kararırken başı biraz daha geriye düştü ve bilinci kapanmaya başladı. Son hatırladığı şey kartla kapıyı açıp koşarak banyoya giren Taehyun'un bağırışıydı...

Taehyun hızlıca duvara yaslanmış olan Beomgyu'nun yanına koştu. Sevdiğini kollarının arasına aldı hızlıca, daha sonra da üstündeki tişörtü çıkartıp kanayan yerlere baskı uygularken çabucak ambulansı aradı ve adresi söyleyip yardım istedi.

Yaklaşık iki dakika sonra görevliler geldi, Beomgyu hızla Itaewon Hastanesine götürüldü ve ameliyata alındı. Taehyun'un yapabildiği tek şey ise ameliyathanenin önünde duvara yaslanıp oturmak, ellerini saçlarına geçirip çekiştiriken ve ağlarken Beomgyu'ya ''Lütfen gitme... Lütfen ölme... Lütfen beni bırakma Beomgyu... Yalvarırım ölme sevgilim...'' gibi şeyler demek oldu.

Taehyun ağlarken bir hemşire çıkıtı ameliyathaneden. Taehyun hızlıca kalkıp hemşirenin yanına koşar adım geldikten sonra hemşire dönüp ''Acilen 0-hr negatif kana ihtiyacımız var. Çok nadir bulunduğu için şu anda hastanemizde yok.'' dedi endişeyle.

Taehyun kurumuş boğazı yüzünden hızlıca yutkunup ''B-benim kanım olur. 0-hr negatif.'' dedi. Hemşire de ''Tamam öyleyse, benimle gelin.'' dedi ve hızlıca yürümeye başladı. Taehyun da tam arkasında hemşireyi takip ediyordu.

Bir odaya girdiler, hemşire Taehyun'un kanını aldı ve ona meyve suyu verip ''Bir süre ayağı kalkmayın, eğer kalkarsanız düşer bayılabilirsiniz.'' dedi ve kanları alarak odadan koşar adım çıktı.

Taehyun bir süre baş dönmesini ardından kalktı ve yavaşça ameliyathanenin önüne gelip bekleme alanına oturdu. Beklerken de kendine olumlamar yapıyordu.

''Her şey geçecek Taehyun. Beomgyu sağ sağlim buradan çıkacak ve iyileşecek. Sen onunla ilgileneceksin ve şu an dahil geçmişi yüzünden kötü hissettirmeyecek bir hayat yaşayacaksınız. Zamanı gelince ona güzel bir evlenme teklifi sunacaksın ve evleneceksiniz hatta. Ama en önmlisi her gün ona her şeyiyle güzel bir hayat yaşatacaksın:''  ve bunun gibi yüzlerce olumlama daha.

Yaklaşık bir saatin ardından sonunda hastane yatağında bir Beomgyu, doktorlar ve hemşireler ameliyathaneden çıktı. Taehyun oturduğu yerden kalkıp hızlıca doktorun yanına gitti. O sırada doktor dururken hemşireler durmamış ve Beomgyu'yu yoğun bakım odasına götürmeye devam ettiler.

Doktor durdu ve ''Hastanın yakını siz misiniz?'' diye sordu. Taehyun hızlıca başını aşağı-yukarı sallarken ''Evet, evet benim.'' demişti.

Doktor ''Hastanın durumu şu anda daha iyi, ancak hala yüksek ölüm riskine sahip.'' dedi. Taehyun ''Peki şu an ne olacak?'' diye sordu. Doktor da ''Şimdi hastayı yoğun bakıma alacağız ve takipte kalacağız.'' dedi.

Taehyun hızla ''Yapabileceğim bir şey var mı peki?'' diye sordu. Doktor gülümsedi ve ''Şimdilik yapabileceğimiz bir şey yok. Ancak hasta tahminen iki gün sonra bu saatlerde normal odaya alınır. Hasta normal odaya alındıktan sonra refakatçi olarak siz kalacaksınız şimdiden işlemlerini yapmanız gerekiyor.'' dedi. Taehyung da ''Anladım, teşekkürler her şey için.'' dedi. Doktor da gülümsedi ve sorun olmadığını söyleyip oradan ayrıldı.

Taehyun hemşirelere sorarak Beomgyu'nun hangi yoğun bakım odasında kaldığını öğrendi ve odaya girmesi yasak olduğu için odanın ardından, camdan, sevgilisine baktı. 

Taehyun istemeye istemeye eve döndü. Öncelikle Beomgyu'nun evine girdi. Banyoya ilerledi, yerleri temizledi ve sildi. Banyodaki işi bittikten sonra Beomgyu'nun odasına ilerledi ve Beomgyu normal odadan çıktığında onunla ilgilenmek için Beomgyu'nun giyecek iç çamaşırı, çorap, kıyafet ne varsa bir kaç çantaya doldurup ne varsa aldı. Beomgyu'nun uyandıktan sonra şiddet yanlısı bir baba ve buna suskun bir anne ile kalmasına asla göz yumamazdı tabi ki. Beomgyu taburcu olduktan sonra Taehyun'da kalabilirdi. 

first love | taegyu ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin