Beomgyu okula gittiğinde Taehyun'u rahat bırakmamayı tercih etmiş ve bir kaç kez içtiğini gördüğü için ona Soğuk Latte almıştı. Sınıfa gitti, Yeonjun ile okula beraber gittikleri için onunla onların sınıfına çıkmış, sınıfa çıkınca da Taehyun'un yanına gitmişti.
"Günaydınn." dedi enerjik bir ses tonunda Beomgyu. Onun aksine hala uykulu bir ses tonu ile konuştu Taehyun, "Sana da günaydın Beom."
"Hey hala uykulu musun? Al, sana latte aldım." dedi Beomgyu.
Taehyun gülümsedi ve "Ah teşekkür ederim, gerek yoktu." dedi.
Daha sonra zil çaldı ve sınıfına gitmek için Beomgyu sınıftan ayrıldı. Beomgyu Yeonjun ile aynı yaştaydı, ama Taehyun bir sene geç başladığı için onlardan bir yaş büyüktü. Yani Taehyun ve Soobin aynı yaştalardı. Huening Kai ise Beomgyu ve Yeonjun'dan bir, Taehyun ve Soobin'den iki yaş küçüktü.
Beomgyu, Yeonjun ve Taehyun lise 2
Soobin lise 3
Ve Kai de lise 1
öğrencileriydilerTaehyun okul birincisi, Soobin de okul ikincisiydi, Yeonjun beşinci, Kai yedinci ve Beomgyu... on üçüncüydü.
On üç bile okuldaki bin kişiye göre gayet de çok iyiydi ancak Beomgyu'nun bütün çevresi ilk onda iken onun bu denli geri kalmış gibi olması. Biraz garip hissettiriyordu. Yine de -ailesinin Yeonjun kadar/Soobin kadar/Kai kadar olamadın demeleri dışında, ve bazı günler düşük not yüzünden şiddet görmesi dışında- notlarından memnundu.
Aslında Beomgyu şiddet görse de artık babasına yalvarmazdı yapmasın diye. Zaten babası canı sıkıldıkça onu döverdi, annesi de hiçbir şey yokmuş gibi davranıp akşam yemeğine çağırır ve Beomgyu ile babasını odada bırakıp işleri bitince oğlunu dövmekten terlemiş bir baba ve dayaktan yüzü gözü kanamış ve mos mor olmuş bir oğlan değil de güle oynaya mutfağa girmiş bir baba-oğul gibi hoş geldiniz der, gülümserdi.
Beomgyu eskiden sadece düşük notları gibi boktan sebeplerle dayak yerdi ama artık şirketin sorunları veya herhangi bir şey ve babasının sinirleri yüzünden günlük rutini olmuştu. Geceleri sessizce ağlar, gün içinde hiçbir şey olmamış gibi gülümserdi. Onun acısını sadece en yakın arkadaşı olan Yeonjun bilirdi...
Doğru ya, çoğu zaman Beomgyu olanları ona bile söylemez, daha doğrusu söyleyemezdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
first love | taegyu ✓
FanfictionAsosyal bir Taehyun ve lise başından beri ondan hoşlanan Beomgyu.. - biraz mini, angst bir fic.