Nincs még átolvasva~ Sőt sose lesz hahaxd jkjk
*Yeonjun pov*
-TAEHYUN!! KÉRLEK!!-kiáltottam idegesen, miközben a szőke hajú barátomat kergettem végig a folyosón.
-HAGYJÁL MÁR, NEM ADOM MEG A TELEFONSZÁMÁT!!-kiáltotta ez a féreg, mire jobban felgyorsítva a lépteim, utol értem, majd amikor elég közel értem az áldozatomhoz, rá vetetettem magam.
-HALLOD MOST AZONNAL SZÁLLJ LE RÓLAM, NEHÉZ VAGY!!-kiáltotta a szőke hajú, majd nyöszörögve próbált lelökni magáról.
-Nem amíg nem adod meg annak a Soobin gyereknek a számát.-feleltem határozottan. Elég hülyén nézhettünk ki a folyosó közepén egymáson feküdve, de ez most egy mellékes dolog.
-Miért akarod ennyire megkapni a számát??-kérdezte kedves barátom, nagy nehezen a könyökére támaszkodva. Chhh milyen buta.
-Mi az, hogy miért? Szerintem te is látod, hogy milyen jól néz ki.-vágtam értetlen fejet, amíg ő kimerülten fel sóhajtott.
-Nem fogom oda adni a számát az engedélye nélkül, de annyit meg tehetek talán..elérhetem, hogy találkozzatok.-mondta, mire sikongatni kezdtem mint egy fan girl. Tettemre az alattam levő, meg forgatta a szemét, és eltakarta a halló szervé.
-Ne ordíts már!!- szólt rám, és ledobott magáról-mivel mar megkaptam amit akartam ezért nem ellenkeztem-, majd sietősen felállva leporolta magát.
-Most ha megbocsátasz, nekem találkozom van egy igen fontos személlyel..-húzta ki magát büszkén a barátom, mire elmosolyodva,játékosan meglöktem a vállát.
-Ohh~ Mész ahhoz a Beomgyu gyerekhez mi??-mosolyogtam perverzen húzogatva a szemöldököm, mire elpirulva hagyott ott engem a barátom.
-Rohadj meg Choi Yeonjun!!-kiabálta miközben felgyorsította a lépteit.
-Te is Kang Taehyun!!-vágtam vissza mosolyogva, majd elindultam a tanterem felé.
____
Izgatottan vártam, hogy teljen a nap, mivel azt még nem tudom, hogy Taehyun mikor akar nekem összehozni egy találkozót, ezért minnel előbb újra felkeresem, és eredményeket követelek. Amint kicsengettek ebéd szünetre, már rohantam is, hogy megtaláljam kedves szöszi barátomat aki most se tud majd elmenekülni előlem válaszok nélkül. Belépve az ebédlőbe észre is vettem őt a szokásos asztalunknál, viszont vele szemben egy ismeretlen alakot véltem felfedezni. Valójában nem biztos, hogy ismeretlen, sőt biztos nem
az, mert ismerős míg így hátulról is, viszont így, hogy csak a hátát láttam, nem igazán tudtam meg mondani, hogy ki az.. Talán Beomgyu..? Nem neki vannak a fekete hajába szőke melír csíkok, és hosszabb haja van..-Áh, Yeonjun!-hallottam meg Taehyun hangját amikor egy 10 méterre voltam a célomtól. Mosolyogva integettem, de amikor hátra fordult az ismerős alak.egy pillanat alatt a tüdőmben rekedt a levegő. Choi Soobin elő nagyságba ott ült annál az asztalnál ahol mindennap eszek. INNENTŐL CSAK IS ARRA A KIS RÉSZRE FOGOK ÜLNI AHOL Ő ÜL MOST-!
-Bitchhh élsz még..?- lengette meg a kezét a szöszi az arcom előtt, mire feleszmélve köhintettem egyet. Rendezve a vonásaimat, egy csábos(lmao miért nevetek mar fél órája ezen a szavonXDD-iró)mosollyal az arcomon közelebb léptem az asztalhoz.
-Choi Yeonjun.-mondtam a fekete hajú srác felé nyújtva a kezem. OLYAN KURVA JÓL NÉZ KI!
-Ohh ugyanaz a vezetéknevünk haha. Choi Soobin.-nézett fel rám azokkal a szép szemeivel -félreértés ne essék, ő a magasabb csak én éppen állok ő meg ül.. mármint nem úgy áll—-jó nem kezdek el magyarázkodni magamnak..-aztán egy pillanattal később bele helyezte a kezeit a mancsomba. Édes istenem.. Miért ilyen puha a keze..? Sajnos ez a pillanat is véget ért, mivel mire feleszméltem, már el is tűnt a keze melege az enyémből.
-Szóval khm.. Yeonjun nem ülsz le..?-meglepődve néztem rá Taehyunra, akiről el is feledkeztem, hogy itt van. Egy hálás mosollyal az arcomon helyeztem le magamat Soobinnal szembe, majd a kezeimet az állam alá téve kezdtem el bámulni az előttem ülőt.
-Na és Soobin.. a lányokhoz vagy a fiúkhoz vonzódsz?-kérdeztem ártatlanul, mire a mellettem ülő vissza köpve a poharába a vizet kezdett el fulladozni, amíg az említett ki kerekedett szemekkel hagyta abba az evést. Küldtem Taehyun felé egy undorodó pillantást, majd újra elmosolyodva fordultam vissza a jóképű fekete felé.
-Uhh nem tudom, de talán mindkettőhöz.-mondta bizonytalanul, majd nyelve egyet a poharához nyúlt. Ekkor egy még szélesebb, büszke mosoly terült el az arcomon. Akkor van esélyem.. nincs olyan, hogy nincs~
-Jó tudni~! Csak, hogy te is tudd én sem csak a lányokhoz vonzódom. Sőt.. Leginkább a fekete hajú magas fiúkra bukom.-feleltem közelebb hajolva egy kicsit hozzá, biztosra menve, hogy lássam elpirulva. Nem is kellett sok, az előttem levő arcára pír szökött, és egy újabb korty vizet nyelve gondolkodott el egy pillanatra.
"Oh szóval így játszunk Choi Yeonjun"-Soobin
-Ohh.. Akkor én is elárulok egy nagyon fontos dolgot.. Én leginkább a kék hajú alacsony szemtelenekre bukok.. Tudod miért? Mert meg tudom őket büntetni az ágyban.-mosolyodott el kajánul a fekete hajú, majd végigmérve engem harapott rá alsó ajkára. Nem tudom, hogy a mondata miatt, vagy a flörtölő gesztusa miatt, de nagyon zavarba jöttem. Éreztem ahogy a vér az arcomba szökik. ÉN CHOI YEONJUN ELPIRULTAM.
-O-Oh értem, akkor ezt megjegyeztem..-próbáltam tartani az iramot és győztesként kijönni ebből a flört csatából, de egyértelművé tettem a dadogásommal, hogy ő győzött.
-Amúgy elmehetnénk együtt valahova, például holnap!-váltott vissza egy ártatlan mosolyra egy pillanat alatt, mire megdöbbenve bólintottam. Az előbb még úgy nézett mintha fel akarna falni- MÁRMINT NEM ENGEM! HANEM AZ EBÉDJÉT!!
-Persze jól hangzik..-mosolyodtam el, egy kicsit vissza fogva a flörtölős énem.
-Amúgy hol van Taehyun?-néztem körül a helyiségben hátha megtalálom a keresett személyt aki egy néhány perce még itt fuldokolt.
-Szerintem stevenek(harmadik kerék-író)érezte magát és lelépett ahhoz a maci fejű sráchoz.-nevetett fel aranyosan Soobin mire akaratlanul is viszonoztam a gesztust.
-IGEN EDDIG MINDIG Ő VOLT A STEVE A BARÁTI KÖRÜNKBEN!!
—UGYEEE? A MIÉNKBEN IS!!
Így ismerkedtem meg Choi Soobinnal.. Akivel soha nem tudjátok meg, hogy össze jöttem e vele vagy nem:)))
_______________________________Most nem tudok ide mit írni:D írjatok shippeket please><
YOU ARE READING
Kpop oneshots {𝓨𝓪𝓸𝓲}
FanfictionKpop oneshots<33{yaoi} Magyar🔆 ⚠️ Elő fordulhat 16-18+-os rész<33 De azt előre jelezni fogom^-^⚠️