❗️nincs még át olvasva, lehetnek benne hibák❗️
⚠️Figyelem! Aki nem bírja a shippet az inkább menjen tovább, vagy a 0. résznél kérjen részt egy olyan shippel amit szeret. Ni-ki még kiskorú, vele nem lesz 18+-os rész:)) Jó szórakozást~⚠️-Ni-ki, mit csinálsz??-kérdezte Sunoo, számon kérve a fiatalabbat, aki éppen kulcsra zárva a fürdő ajtaját, megközelítette az alacsonyabbat.
-Eddig voltam türelmes..-morogta a magas fekete hajú, majd Sunoo derekát megragadva, magához húzta a kis testet.
-Miről beszélsz..?-a kérdés alig hallgató volt, aminek oka az volt, hogy alacsonyabb egyedünk, eléggé zavarban volt, a helyzettől. Túl közel voltak egymáshoz, ami elég zavarbaejtő volt számára.
-Hyung..-lágyult el a hangja Rikinek, és nem eresztve a másik derekát, ölelésbe vonta őt.-Tudom, hogy mostanában sokkal távolság tartóbb lettem, de amikor Jay-hyunggal vagy Sunghoon-hyunggal látlak, olyan ingerült leszek..-motyogta a fekete hajú, nagyot szippantva Sunoo illatából. Erre Sunoo nem igazán tudott mit válaszolni, de ezt a magasabb nem is bánta. Ni-ki a másik szemébe nézett, de a derekát egy pillanatra sem engedte el. Hiányzott már neki, ez az érzés, soha nem akarja, hogy vége legyen. A fiatalabb elkezdte tanulmányozni az előtte levő arcát. Bőre színe, sápadtabb volt a szokásosnál, szemei alatt lilás színű karikák foglaltak helyet, és a ajka száraz, cserepes volt. Valami nem volt rendben Sunooval, és ezt ő is tudta. Lassan, szemét az idősebb nyakára vezette, és elmosolyodva nyomott egy hosszú csókot az üres felületre. Sunoo megremegett, és belemarkolt Riki pulcsijába.
⚠️Enyhe 16+⚠️
-N-niki..-hangja bizonytalan volt, és halk, ami a magasabbat még ennél is boldogabbá tette. Örült, hogy még mindig nagy hatással van az idősebbre. Igazából néha meg se lehet mondani, hogy melyikük az idősebb..
-Hmm..?-hümmögte mosolyogva, és megint megpuszilta a másik nyakát.
-M-mit csinálsz?-
"Még a hangja is remeg, egyem meg"
Ni-ki nem válaszolva a kérdésre, húzta még közelebb magához az alacsonyabbat -ha ez még lehetséges-, és lágy puszikkal hintette be Sunoo nyakát. Egy idő után az idősebb, megérezte, hogy a fekete hajú szívni kezdett egy pontot a nyakán, és ijedten próbálta el tolni magától a másikat.
-Ni-ki, hagyd abba, ez meg fog látszani!-szólt rá pánikolva, de a magasabb mintha meg se hallotta volna, szívta tovább a helyet.
"Végre ennyi idő után a karjaimban tarthatom, és akkor azt hiszi, hogy nyomok nélkül elengedem..?"-gondolta magában jót nevetve Riki.
Sunoo beletörődve, hogy egy vakolat alapozót magára kell majd kennie, ajkára rá harapva várta, hogy vége legyen. Nem arról van szó, hogy nem élvezte, nagyon élvezte , és legszívesebben így maradt volna örökre, de tudta, hogy ebből még baj lesz, nem mellesleg, félt, hogy pár óra múlva a fiatalabb megint távolság tartó lesz..
Ni-ki még vagy 5 percig folytatta tevékenységét, majd amikor végzett, végre elengedte a másikat. Mosolyogva nézett végig az előtte állón. Pulcsija gyűrött volt, -aminek oka az volt, hogy elég sokáig fogta a derekát, ezzel az anyagot is meggyűrve- nyaka tele volt lilás-pirosas vér alafutásokkal,-amire a magasabb elég büszke volt-, arca pirosas színű volt.
-Most már mindenki tudni fogja a bandában, hogy foglalt vagy. Egy kiskorú által.-nevetett fel a magasabb, majd rákacsintva Sunoora, elhagyta a helyiséget. Az idősebb egyedül maradt.
"Ez a gyerek szórakozik velem.."
Sunoo félve nézett bele a tükörbe.
-Basszus..-káromkodott halkan, amint észre vette, hogy a fiatalabb nem egy nyomot hagyott rajta. És ami meg nagyobb baj, hogy a szemnek eléggé szemet szúrt. Sóhajtva lépett el a tükör elől, és óvatosan kinyitva az ajtót, kikukucsált az ajtón.
"Tiszta a terep"
Halkan, settenkedve indult el a háló szoba felé Sunoo, de szerencsétlenségére, bele ütközött valakibe.
-Szia Sunoo, mit csi—
Heeseung elég gyorsan észre vette, a Sunoo nyakán elhelyezkedő foltokat, és szemei kétszeresükre nőttek.-Ezt ki csinálta?-kérdezte rosszalló tekintettel a legidősebb, bár volt néhány tippje.
-H-hát..-Sunoo pánikolva, takarta el a foltokat, és kifogást keresve pillantott körbe a helyiségben.
-Három tippem van. Jay volt?-kérdezte Heeseung, keresztbe fonva karjait maga előtt. Sunoo némán megrázta a fejét.-Sunghoon?-megint nemleges választ kapott. Már csak egy tippje volt, de ekkor már nagyon dühös volt.
-Ne mondd nekem, hogy..-kezett bele ingerülten a rózsaszín hajú.- Az a kölyök!-utalt Ni-kire, mint a legfiatalabbra.
-Hyung, ne aggódj, minden rendben, kérlek ne kapd fel a vizet..-próbálta nyugtatni a legidősebbet, de már késő volt.
-Ezt mikor csinálta?? Eléggé látszódnak, szóval nem lehetett régen.-gondolkodott el Heeseung majd Sunoora nézett.
-Ezt most hagyjuk, Hee-hyung, kérlek ne mond el a többieknek.-könyörgött az alacsonyabb boci szemekkel.
-Tegyük fel, hogy nem szólok senkinek. De szerinted nem veszik észre?? Nem vakok, látni fogják, hogy az bizony micsoda. És az is egyértelmű, hogy ki csinálta.-mérgelődött a Rózsaszín hajú, majd idegesen össze szorította a kezeit.- Ebből még nagy baj lesz.. Mit játszik ez a Kölyök?!-sziszegte idegesen, mire Sunoo aggódóan tette a kezét a másik vállára.
-Kérlek ne légy rá mérges, biztos meg van az oka amiért így viselkedik.. a nyakamat meg majd eltakarom ruhával, sállal, alapozóval. Ne aggódj ezek miatt.. és főleg ne csapj balhét.. nem ez az alkalmas időpont egy nagy veszekedésre.-mondta Sunoo, és nyugtatás képpen, mosolyogva meg simogatta a másik karját. Láthatólag, az érveket hallva-vagy Sunoo nyugtató mosolya miatt- Heeseung egy fokkal nyugodtabb lett.
-Jólvan.. De ha Ni-ki megint valami hülyeséget csinálna, nyugodtan fordulj hozzám, majd leütöm neked.-mosolygott büszkén az idősebb majd meg simogatva a másik fejét, elköszönt tőle. Sunoo sóhajtva ment be a szobába, és feküdt be az ágyába.
'Mik lesznek itt még..?-gondolta magában.
🔆
Heyy^-^ Ahogy ígértem itt is van az első rész<33
ESTÁS LEYENDO
Kpop oneshots {𝓨𝓪𝓸𝓲}
FanficKpop oneshots<33{yaoi} Magyar🔆 ⚠️ Elő fordulhat 16-18+-os rész<33 De azt előre jelezni fogom^-^⚠️