Szerk.: NE SAVAZZÁTOK A STORY-T, HÜJE NORMIK, JÓ?% A többijeknek köffke minden goffic embiknek a jó értékeléskeért! KÖCCE ÚJRA RAVEN! Oh igen és AMÚGY a dal szöveget nem én írtam ha nem a Goód Charlott.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
A koncert estélyén a maga szárú fekete fűzős magas sarkú bakkancsomat vetem fel. Alatta szakatt piros necc felsővel. Aztán fel vettem egy fekete bőr mini ruhát ilyen fűzős izévan a hátulján és az elején. Hozzá illő neccet vettem a kezemre. Ki egyenesitettem a hajam amitől tűskésnek tűnt. Egy kicsit depis voltam, ezért fel vágtam az egyik csuklómat. Elkezdtem olvasni egy depis könyvet amíg vártam hogy el áljon a vérzé s és hallgatam egy kis GC-t. Feketére festetem a körmeimet és felraktam egy CSOMÓ fekete szem festéket. Aztán felraktam fekete rúzst. Alapozót nem raktam fel, mert amúgy is sápat voltam. Ittam egy kis emberi vért szóval kész voltam a koncertre.
Kimentem. Drako ott várt a repülő kocsija előtt. Efy Simple Plan póló volt rajta (ők is fellépnek), bő deszkás nadrágot, fekete köröm lakott és egy kis szem festéket (szerk.: minden menő srác horgya, ok!)
- Szia Dracó! – mondtam depis hangon.
- Szia Ebony – mondta viszont. Bele sétált a repülő fekete Mercédesz-Benz hez (a rendszáma az volt, hogy 666) és odarepült a koncerthoz. Odafele izgatottan hallagattunk Good Charlotte és Mariliyn Manson számokat. Mindketten cigarettát és drogot szívtunk. Amikor odaértünk, ki ugrottunk az autóból mindketten. Be mentünk a pogóba a a színpad elé és ugráltunk föl és le ahogy hallgattuk a Good Charlotte-ot.
"You come in cold, you're covered in blood
They're all so happy you've arrived
The doctor cuts your cord, hands you to your mom
She sets you free into this life." – énekelte Joel (nem én írtam eszt a a dalszöveget).
- Joel olyan kibaszot helyes. – mondtam Drakónak, rámutatva ahogy énekel, megtöltve a klubbot a csodás hangjával.
Hirtelen Draco szomorúnak nézett ki.
- Mi baj? – kérdeztem, ahogy pogóztunk a zenére. Aztán rájöttem.
- Hé, nem szeretem jobban, mint TÉGED! – mondtam.
- Tényleg? – kérdezte Dráko érzékenyen és tök védelmezően körém fonta a karjait.
- Tényleg – mondtam. – Rá adásul nem is ismerem Joelt és azzal a Hillary kibaszott Duffal jár. Kibaszottul utálom azt a ribancot – mondtam undorodva, ahogy a hülye szóke fejére gondoltam.
Az éjszaka nagyon jól alakult, nagyon élveztem. Drako is nagyon élvezte. A koncert után sört ittunk és autogramokt s közös fotót kértünk Joeltől és Benjitől. Szereztünk GC koncertes pólót. Dracó és én visszamásztunk a Mercédeszbe, de Srako nem a Rokszfort felé indult, hanem.......................... a Tiltott Renegetgbe!
DU LIEST GERADE
My Immortal
ÜbernatürlichesTara Gilesbie időtlen klasszikusa végre magyarul, stílushű fordításban. Az eredeti elérhető teljes egészében írásban itt: https://myimmortalrehost.webs.com/ Hangoskönyvben / dramatic reading-ként itt: 1. rész: https://youtu.be/Ffh7cWRrqF4 2. rész:...