2-dik fejezet

50 6 0
                                    

Szerk.: Köcce bloodytearz666 h seggitettél a felyezettel! Amugy ne savazzátok a storymat normik, jó?!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Másnap felkeltem és a hálószobámban voltam. Megint havazott, esett. A hó. Ki nyitottam a koporsóm ajtaját és ittam kis vért az üvegből ami ott volt. Ki másztam a koporsómból és le vettem a nagy MCR-es polómat amit háló ingnek használtam. E helyet, fel vettem egy bőr rucit, pentagramm nyakláncot, bakkancsot és neccharsinyát. Négy pár fülbevalót raktam be a kiszúrt füleimbe és a hajam ilyen laza kongyba kötöttem.

A barátom, Willow (szerk.: Raven esz te vagy!) fel kelt és rám vigyorgot. Át dobta a vállán a hosszú derékig érő holló fekete rózsaszín csikos haját és ki nyitotta erdő-zöld szemeit. A manzonos pólóját vette fel ér fekete minit, neccet és hegyes orrú magas sarkú bakkancsot. Meg csináltuk a sminkünk (fekte rúsz fehér alapozó és fekete szem ceruza.)

- OMFG, láttalak tegnap beszéltél Drako Melfolylyal! – mondta izgulva.

- Ja? És? – mondtam, elpirulva.

- Tetcik neked Drakó? – kérdezte ahogy kiment a Mardekár klub hejségéből a Nagy Terembe.

- Nem rohadtul nem! – kiabáltam.

- Ja persze! – jelentette ki. Épp akkor Draco oda sétált hozzám.

- Szia – mondta.

- Szia – ismételtem flörtölve.

- Képzeld – mondta.

- Mit? – kérdeztem.

- Nos, Good Charlotte koncert lesz Rokszmorcban – mondta nekem.

- Azt. A. Kurva. Életbe! – kiáltottam. Szeretem a GC-t. A legkedvencebb bandám a MCR után.

- Hát........ eljönnél velem? – kérdezte.

Elakadt a lélekzetem.

My ImmortalOù les histoires vivent. Découvrez maintenant