Los Angeles, Moonlight TV fesztivál
Óriási tömeg volt, mire a szürke a Mercedes megérkezett a fesztiválnak helyet adó színházba. A kordonok mögött üvöltő, sikító rajongók. Kezükben telefonok, filctollak, fényképek, fényképezőgépek és minden más, amivel megörökíthetik a pillanatot, ahogy imádott hírességükkel találkoznak. Celebek álltak a szálloda bejárata előtt, a lépcsőn, a kék szőnyegen. És természetesen riporterek és fotósok mindenütt. Kattogtak és villogtak a gépek megállás nélkül. A színészek, modellek, énekesek folyamatosan pózoltak és interjút adtak. Ijesztő káosznak tűnhet ez egy átlagembernek.
De nem Hailee Steinfeld-nek. Ő szerette ezt a felhajtást. A Mercedes üléséről már vigyorogva kukucskált ki a lesötétített ablakon. Szerette, hogy szexi ruhákba öltöztetik, hogy egy sminkes csapat dolgozik rajta. Most is kitettek magukért. Egy testhez simuló kék dress-t viselt. A szoknya oldala kicsit a térde alá ért, de az oldala be volt vágva, így meg-meg villant a gyönyörű, napbarnított izmos combja. Fehér magas sarkúja egyszerű volt, semmi cicoma. Nyakláncot és ékszereket, méregdrága fülbevalókat nem viselt, csak egy gyűrűt. Az egyszerűségre törekedtek és nagyon is működött. Melltartót és bugyit sem vett fel. Így volt igazán kényelmes a ruha.
- Megérkeztünk. - mondta a sofőr.
- Nagyon köszönöm! - válaszolta mosolyogva a celeb.A nagydarab biztonsági őrök már meg is érkeztek a kocsihoz. Kinyitották neki az ajtót és ahogy kiszállt a tömeg mégjobban megvadult. Skandálták a nevét, videózták, fényképezték. Hailee határozottan és kecsesen lépdelt a kék szőnyegen, mosolygott és integetett. A szíve pedig kalapált az izgalomtól. Sikítások és vakuk kereszttüzében igyekezett előre. Közben adott néhány autogramot de a testőrök folyamatosan kérlelték, hogy menjen. "Nyilván így biztonságos, ez a dolguk." Ahogy haladt előre, megjelent egy riporter, aki rögtön egy mikrofont dugott az orra alá. Egyszerű kérdéseket tett fel, amikre gyors válaszokat lehet adni:
YOU ARE READING
Hailee Steinfeld: Mindenki őt akarja
FanfictionA legnagyobb celeb crush-om Hailee Steinfeld. Aki olvassa a Több, mint barát sztorimat szerintem már sejtheti. Nem szégyellem, hogy rengeteg fantáziálok róla, hol romantikusabb, hol mocskosabb dolgokat. Nem egyszerű testi dologról van szó, de akinek...