A sok forgatás és zenei felvételek miatt Hailee-nek egy Malibui luxushotelben kellett tölteni a Karácsonyt egyedül. Amit meglehetősen nehezen viselt. A Dickinson sztárja borzasztóan szociális ember lévén, kedveli a társaságot és nem szeret egyedül lenni. A magány érzése hamar hatalmába kerítette, főleg akkor, amikor látta, hogy egy csomó ember a családjával van itt, kipihenve az év fáradalmait. Nem igazán jött meg a Karácsonyi hangulata, hiába szólt még a liftben is, az unalomig ismert Karácsonyi dalok sokasága. És hiába volt Karácsonyi díszítéssel felcicomázva az egész hotel. Még egy nagy Karácsonyfa is volt a hallban. Próbált a bárban némi társasági életet élni, beszélni az emberekkel de ezek rendre lyukra futottak, ugyanis minden ember, aki egyedül volt, várt valakire. Megjöttek a barátok, pasik, szeretők, gyerekek. Mintha mindenkinek lett volna a világon valakije, egyedül ő maradt hoppon. Csalódottságában kikért egy vodka tonicot, amit túl gyorsan le is gurított. Ahogy felugrott a pulttól érezte, hogy hibázott. Rögtön a fejébe szállt. "Húha, még csak az kell, hogy valami lesi fotós lekapjon, hogy félig becsiccsentve elvágódok itt. Csak óvatosan."
Valamennyire összeszedte magát és elkezdett kisétálni a bárból, nagyon koncentrálva rá, nehogy összeakadjanak a lábai. A lift szerencséjére tök üres volt. Megkönnyebülten nekidőlt háttal a fülke egyik oldalának és nagyot sóhajtott. Behunyta a szemét és nagyokat lélegzett. Amikor kinyitotta a szemét, a szíve majd kiugrott a helyéről. A szemben lévő tükörben ugyanis egy fura szarvas lényt látott egy pillanatra. A sikolyát a szájára tapasztott tenyere nyomta el. De ahogy jobban megnézte a tükröt nem volt ott semmi, csak ő. A szíve még mindig dübörgött. "Óh az istenit, kis híján behugyoztam!" Kinevette saját magát amiért hagyta, hogy a képzelete így megtréfálja, meg egy kis alkohol. A lift ajtaja kinyílt ő pedig visszasétált a hotelszobájába. Kibújt a ruhájából és csak a fehérneműjében ácsorgott a szoba közepén. Egy fehér csipke tanga, ami gyönyörűen tűnt el a domború fenekében és a hozzápasszoló melltartó. Felvett egy szürke trikót, aztán felcsapta a laptopját.
Elintézett néhány videohívást. Beszélt az ügynökével, néhány barátjával. Aztán felhívta a szüleit is, hogy Boldog Karácsonyt kívánjon nekik. Legvégül a bátyját Griffin-t hívta. Ő vigyázott most Hailee kutyáira. A két kis szobacirkáló éles ugatása behallatszott a beszélgetésbe, ami azonnal jó kedvre derítette az énekesnőt. Vigyorogva gügyögött nekik a laptop kamerájába. Aztán elmondta Griffin-nek, hogy holnap már indul haza, csak a ma estét kell valahogy kihúzni itt egyedül. A bátyja biztosította róla, hogy bepótolják az elmaradt közös Karácsonyi estét és utána majd elmennek valahova bulizni egyet. A kamera hátterében hirtelen felbukkant, egy hosszú szőke hajú lány egy szál fekete pólóban és rózsaszín tangában. Hailee a szája elé kapta a kezét a meglepetéstől és próbálta elfojtani a nevetését. Griffin barátnője azt hitte csak normál beszélgetést folytat a húgával. Üdvözölte Hailee-t aztán gyorsan kiszaladt a képből. Griffin arca elvörösödött és a homlokát masszírozta.
- Azt hiszem itt be is fejezhetjük ezt a beszélgetést hugi.
- Szerintem is. Jó mulatást a ma estéhez. - nevette el magát. - Szia Grif!
A hívás megszakadt, Hailee elindította a kedvenc lejátszási listáját a laptopján, amit félretett az éjjeli szekrényre. Elheveredett a puha ágyon és csak kacarászott. "Hát, a bátyám még mindig nem a legfényesebb izzókat választja a csillárból, ha barátnőről van szó. De az ő dolga, ha jól érzi magát velük tegye. Neki legalább van valakije. Engem meg csak a kigyúrt féleszűk találnak meg, vagy a sunyi szépfiúk akik átvernek." Felugrott és töltött magának egy csésze nyugtató teát. Ez volt a kedvence. Teljesen ellazította és hamar elaludt, ha ebből megivott egy csészével. Kicsit megfújkálta, hogy ne legyen túl forró, aztán felhörpintette. Kellemesen bizsergette a torkát a meleg ital és az íze mennyei volt. Még a száját is megnyalta utána. Aztán feltűnt neki, hogy a szoba teljesen csöndes lett. A zene elhallgatott. Pedig a lejátszási lista még biztos nem ért a végére. Nem értette a dolgot. Visszasétált a laptopjához, aminek teljesen fekete volt a képernyője, mintha kikapcsolt volna. Megnyomott rajta pár gombot de semmi. Próbálta bekapcsolni de nem reagált semmire.
ESTÁS LEYENDO
Hailee Steinfeld: Mindenki őt akarja
FanficA legnagyobb celeb crush-om Hailee Steinfeld. Aki olvassa a Több, mint barát sztorimat szerintem már sejtheti. Nem szégyellem, hogy rengeteg fantáziálok róla, hol romantikusabb, hol mocskosabb dolgokat. Nem egyszerű testi dologról van szó, de akinek...