A ruhám👆👆⬆️⬆️
(Szofia Vetlör(szofi)-Sofia Vietlor!
Hallottam meg nevemet amit egy kicsit idősebb pasi ordított miközben felém jött a két mellette lévő fekete öltönyös testőreivel, mindegyik ki volt gyúrva és nem kicsit meg bámúltak mind a hárman. Amin nem is csodálkoztam hiszen azért van ön ismeretem, meg tudtam, hogy, hogy nézek ki. Nem vagyok egoista de azért minden normális embernek fel tűnik ha egy alkolomkor esetleg feltűnőbben szebb vagy többet mutat a ruhája mint a többi körülötte lévő lánynak.
A pasi aki utánam ordított olyan 50-es éveit rughatta, a többi kettő huszon valahány évesek lehettek. Ahoz képest, hogy azért látszik a fickón hogy nem mai fiatal eléggé jól tartja magát, sőt annyira jól tartja magát és annyira jóképű, hogy azt mondom rá hogy, egy szuper pasi. Hozzá teszem ő rajta is láttam hogy öltönye alatt azért van izom. Tipikus az a fajta pénzes zsák akit csak úgy falnak a ribancok.
Én nem ismertem de ő tudta a nevem. Vajon honnan tudta meg a nevem? Talán kémkedett utánam? Vagy csak szimplán meg kérdezett valakit? Talán a pultost? Lehet, hogy a pultos srác mondta el neki a nevem mert vele elég jóba vagyok.
Khm.... Barátság extrákkal.Meg vártam még oda érnek hozzám ugyanis tűsarkúban voltam és már eléggé baszta a sarkam. Egy fejjel magasabb volt nálam aki utánam ordított. Az öltönyösök pedig kettővel.
Csak hogy tudjátok mit mihez halonlítani 160cm vagyok.
Az 50-es éveiben járó férfi egyszer csak el kapta a nyakam amivel egy kicsit előrébb léptem a lendülettől, meg fogta a derekam ahonnan kezét végig simította egészen le a fenekemig majd a combomat fel emelve magához húzta ez által ki látszott a fenekem meg a bugyim. Tette miatt teljesen egymásnak simultunk ezért éreztem lassan meg keményedett farkát amit a bugyim és a nadrágja választott el.
A fickónak a keze még mindig a nyakamnál volt egyenlőre még köpni nyelni nem tudtam mert le sokkolódtam, majd hirtelen nyakamra rászorított, közelebb húzott magához és megcsókolt. A nagy sokkolódotságtol nem tudtam mit csinálni vissza csókoltam, majd éreztem ahogy keze el kezdi simogatni csókunk közben a combomat majd egyre fentebb halad a fenekemig még nem végig simított
csiklómon amitöl egy jóleső sóhaj hagyta el számat csókunkat evvel megszakítva.
Ennyire emlékszek a tegnap estéből.Remélem tetszett mindenkinek ez a rész akinek van esetleg a sztorival kapcsolatban kérdése ötlete az írjon rám nyugodtan itt wattpad-on instán vagy Snapchat-on is bármikor rám írhat🙂
Ig: am_rami90
Snp:ramona_bank2020(helyesírási hibákért bocsi)
Ezer puszi nekteek
😘😘😘♥️♥️♥️
YOU ARE READING
Leszel A Sugardaddym?
RomanceKáromkodás és pornográf tartalom Olvass, kérdezz válaszolok, best comment a könyv végén😘 #1sugardaddy