3.Chapitre

756 5 0
                                    

A három ember végig vonult a tömegen és fel mentek a lépcsőn a második emeletre. Itt értettem meg hogy miért álltak félre az emberek. Gondolat menetemböl egy mély férfi hang csábított ki.
—Szia szépségem! Meg hívhatlak egy italra? Kérdezte meg egy kacér mosoly keretében egy kb 180 cm magas barna hajú, kék szemű fickó.
Mikor válaszoltam volna oda szólt a pultosnak. - egy whiskeyt a hölgynek.
—Szia. Szólaltam meg végre én is miközben bájos mosoly terült el arcomon.
—Egy ilyen szép hölgy miért ül egyedül?
—Most már nem vagyok egyedül. Kezdtem el vele pimaszkodni. Hiszen mi mást akar ha nem szexet!?

Ki találom! Kezdett bele mondandójába amire kíváncsi lettem.
—Minden este itt dekkolsz, vagy azért mert itt akarod meg találni a nagy szerelmed vagy...
—Vagy? Kérdeztem rá kíváncsian.
—Vagy te is ojan lány vagy mint a többi és csak egy, egy éjszakás kalandot keresel bánatodban mert nincs senkid és természetesen neked is meg vannak a szükségleteid.

—1.Nem bánatomba szoktam ide járni hanem azért mert ez a kedvenc kocsmám a környéken ami közel van a lakásomhoz.
2.Itt eleve nem keresnék "szerelmet" (Mutattam idézőjelet a kezemmel) mert nem hajnali egykor egy bárban fogok rá akadni egy rendes pasira akivel ha összejönnék nem csalna meg másnap este egy ribancal egy ugyanilyen helyen.
És igazad van abban a részben hogy nekem is meg vannak a szükségleteim! És mivel nem szeretném elkötelezni magam ezért marad ez a megoldás. És nem is bánom!
Erre el nevette magát amit nem nagyon értettem hogy mi ijen vicces.

Le húztam a whiskey-met és oda szólt nekem.
—Nem megyünk fel? Biccentett a fejével a felső emeletre.
—Minek? Kérdeztem rá érthetetlen arckifejezéssel mire el kezdett át húzni a tömegen. Én meg mivel annyira szorította a csuklóm nem volt más választásom mert ha el kezdtem volna ellenkezni vagy össze esek vagy ki tépi a karomat a helyéről.

Leszel A Sugardaddym?Where stories live. Discover now