*És el indultam az edzőterembe.*
------------------
A nap további része unalmasan telt miután végeztem az edző teremben.
Haza mentem tusolni és el kezdtem az esti rutinom.
Fel vettem egy ilyen ruhát⬇️⬇️Hozzá pedig ezt az egyszerű fekete magassarkút
A hajamat pedig befontam nagy nehezen
Fel kentem egy szolíd sminket természetesen a ruhához illő kicsit sötétebb vörös rúzsal, le vettem a fogasról az egyszerű fekete retikülömet és ki léptem a ház ajtaján.
Van autóm de részegen nem szeretek vezetni ezért el gyalogoltam a kedvenc báromba a Fête de fête- be.
Azért van francia neve mert a bár tulajdonosa félig francia.
Szeretem ezt a helyet. Közel van és belül is nagyon szép maga a helység.Pár perc múlva oda is értem a bárhoz. Be mentem és még mindig csodaszép volt. Újra és újra beleszeretek ebbe a helybe.
Így néz ki belülről. Egyszerüen meseszép. A fények. A berendezés.
De azért vannak helyek az épületben ahova nem szívesen megy senki. Ilyen a felső emelet is. Ott vannak fent az üzlet emberek a maffia vezérek, drog dílerek, illegális csempészek stb. Ezért én inkább csak alul szoktam ücsörögni meg inni. Természetesen ez csak addig tart amég nem találom meg a partnerem.
Kerestem egy üres helyet a pultnál, kértem volna egy sima koktélt de Máté a pultos ragaszkodott hozzá hogy kóstoljam meg az új különlegességüket. Nem nagyon hallottam mit mondott úgyhogy el fogadtam amit adott.Mikor már fél órája ütem ott egyedül kezdtem unatkozni ezért megfordultam és el kezdtem nézni a táncoló embereket.
Láttam ahogy az emberek hirtelen egymásnak préselődnek hogy helyet szorítsanak valakinek.
Egy 50-es pali volt és az őrei.<3
YOU ARE READING
Leszel A Sugardaddym?
RomanceKáromkodás és pornográf tartalom Olvass, kérdezz válaszolok, best comment a könyv végén😘 #1sugardaddy