Bölüm 18🔐 - Bahanem aşk..❤️

836 74 30
                                    

(Bir buçuk saat sonra.)

Herşeyi hallettim şimdi uçağa binmeye gidiyorum.

...

Uçaktayım.. Tom yan koltukta oturuyor. Çok stresliyim. Bir yanım gitmek istiyor diğer yanım ise Emre'nin yanına geri dönmek. Herşeyi hazırladım, uçak 20 dakikaya kalkıcak.

Offf eğer gitsem geri döner miyim bilmiyorum..

...

Pilottan duyuru: Sayın yolcular, 10 dakika sonra kalkışa geçiceğiz. Kemerlerinizi bağlayınız.

Ne?! Daha demin 20 dakika vardı.

Bir anda ayağa kalktım. Tom dahil herkes bana baktı. Onları umursamayıp koridordan uçağın kapısına doğru yürümeye başladım.

Hostes: Beyefendi napıyorsunuz?

"Gidiyorum."

Hostes: Pardon? Nereye?

"Hesap vermek zorunda mıyım? Gidiyorum işte."

Hostes: Evet zorundasınız.

"Özel nedenler. Oldu mu?"

Hostes: Kusura bakmayın ama 10 dakika kala bahanesiz kimse uçaktan çıkamaz.

"Ya anlamıyorsunuz, gitmem gerekiyor gerçekten."

Hostes: Pilotumuzla konuşun o zaman.

"Peki tamam, pilotunuz nerede?"

Hostes: Beni takip edin.

"Tamam.."

...

Hostes beni pilotun yanına götürdü.

Pilot: Buyrun beyefendi.

"Lütfen inmeme izin verin, bu benim için çok önemli."

Pilot: İnmeniz için önemli bir bahaneniz olmalı.

"Önemli bir bahanem var zaten."

Pilot: Bahaneniz nedir?

"Özel meseleler."

Pilot: Biraz daha açık konuşur musunuz?

"Peki tamam.. Bahanem.. Aşk."

Pilot: Aşk mı..

"Evet, işte onu tekrar bırakamam. Lütfen inmeme izin verin."

Pilot biraz düşündü.

Pilot: Aslında bunu yapmamalıyım ve bunun için bir sürü azar yicem ama senin inmene izin veriyorum.

"Ben... Çok teşekkür ederimm."

Pilot: Aşkını asla bırakma. Emin ol ilerde benim gibi pişman olmak istemezsin. Arkadaşlarım senin inmene yardım etsin.

"Onu asla bırakmıcam."

(Buralar biraz saçma oldu farkındayım.)

Gülümsedim. Uçağın kapısına gittim. Tom'a el salladım. O hâla şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Görevliler bana kapıyı açtı, eşyalarımı alıp uçaktan indim.

Havalimanından çıktıktan sonra uçağa binene kadar uzun bir yol vardı.

Hızlıca yürümeye başladım.

Birkaç dakika sonra uçak kalktı. Ben hâla yürüyordum. Hiç bu kadar yakından bir uçağın kalktığını dıştan görmemiştim.

Baya rüzgar vardı, yürürken biraz daha hızlandım.

5 dakika sonra havalimanının içine girdim. Ve geldiğim yoldan aynı şekilde geri döndüm.

Havalimanının girişine gelmiştim. Taksi çağırdım ve beklemeye başladım..

🔐BÖLÜM SONU🔐

Selam, uzun zaman sonra yb attım. Çoğu şeyin düzeldiğini söyleyebilirim. Hâla ufak tefek şeyler var ama hallolabilir şeyler. Yakında tamamen düzeliceğine inanıyorum. Çok uzun bir bölüm yazamadım kusura bakmayın.

Bir sonraki bölümü ne zaman atabilirim bilmiyorum, çünkü bu aralar pek zamanım yok ama yazıp atmaya çalışacağım🙃🙃

MenGola - Sarhoş Aşk🥴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin