𝐴𝑈𝑇𝐻𝐸𝑅 𝑃𝑂𝑉
𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒓𝒂𝒎𝒂 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒐𝒎𝒆. 𝑨𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒖𝒊𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈..
Yoongi: hey Y/N!
𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒕𝒆𝒅 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒍𝒊𝒄𝒉 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆.
Y/N: um yes sir...?
𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒚𝒐𝒖.
Yoongi: you should not go home alone this late..its dangerous for you to walk home alone where is your car?
Y/N: actually I did bought my car but Ryujin had to borrow it because of an emergency..
Yoongi: okay then let me drive you to your house.
𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒖𝒓𝒑𝒓𝒊𝒔𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖. 𝑩𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒆 𝒂𝒄𝒕𝒆𝒅 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒆𝒙𝒊𝒔𝒕 𝒉𝒆 𝒊𝒈𝒏𝒐𝒓𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒌 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒚𝒐𝒖.
Y/N: its okay sir I'll-
???: Y/N! I am here!!!
𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒓𝒆𝒄𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒇 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒂𝒘 𝒂 𝒕𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒈𝒖𝒚 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒂 𝒅𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒖𝒏𝒏𝒚 𝒕𝒆𝒆𝒕𝒉.
Y/N: oh Jungkook! Thanks for coming!
𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐨𝐧𝐠𝐢 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝.
Y/N: sir I'll go home with Jungkook. Thanks for asking though..
Yoongi: oka-
𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒉𝒐𝒍𝒅𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎 𝒎𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊 𝒃𝒐𝒊𝒍 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓.
Yoongi in his mind: how dare him try to steal whats mine?! Y/N you really need a punishment for making me jealous!
𝑯𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆'𝒔 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒅𝒐 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖.
(𝑁𝑒𝑥𝑡 𝑑𝑎𝑦)
𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊'𝒔 𝒄𝒂𝒃𝒊𝒏 𝒂𝒔 𝒖𝒔𝒖𝒂𝒍. 𝒀𝒐𝒖 𝒆𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒂𝒃𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒏𝒆𝒓𝒗𝒐𝒖𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒌𝒏𝒆𝒘 𝒘𝒉𝒚. 𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖.
Yoongi: take these files and come with me..
𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒇𝒊𝒍𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆. 𝒀𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅. 𝑺𝒐𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒘𝒐 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒂𝒏𝒚.
Y/N: sir where are we going?
Yoongi: to my house.
Y/N: w-what? Why?
Yoongi: because of some important work.. (𝗂𝗆𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗇𝗍 𝗐𝗈𝗋𝗄😸)
𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒎𝒔𝒆𝒍𝒇. 𝒀𝒐𝒖 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚. 𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒘𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒏𝒔𝒊𝒐𝒏.
--------------------------------------------------------------
𝖠𝗎𝗍𝗁𝗈𝗋: 𝗅𝖾𝗍𝗌 𝗌𝖾𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗌 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾..𝗂𝗇 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗉𝖺𝗋𝗍 🤭
YOU ARE READING
{o✖His Jealousy✖o}
ФанфикYou work at a big company named Min Industries The CEO Min Yoongi is the coldest person you've ever seen..