Capitolul 5.volumul 1

155 5 5
                                    

"Prespectivă Iulia"angelsenergy__
Am plecat în club cu Alexia și Adriana care  a venit după noi. Am început să ne distrăm până a venit la masa noastră Ayana. Nu am stat prea mult de vorbă  cu ea pentru că suntem certate și simpla ei prezență mă face să o i-au razna. Andrei a tot vorbit cu Alexia  și acum încerc să mă potolesc pe mine însumi să nu mai beau deloc.

"Prespectivă Theresa" YNYAdriana

În caz că nu știați eu cu Iulia și Alexia suntem   prietene de ceva timp, mai exact de când eram mici însă eu a trebuit să mă mut din România cu ai mei pentru un an, iar cu ele nu prea am mai păstrat legătură, însă acum m-am întors și le-am reîntâlnit, fiindcă nu ne-am mai distrat împreună de mult timp le-am spus să ne întâlnim într-un club din apropiere.
Am mers în club cu fetele, apoi am început să dansăm și să ne distrăm ca pe vremuri, distracția nu a durat prea mult deoarece o vedem pe Ayana "prietenă noastră bună"  care se îndreaptă spre noi, nu am avut noi chef de ea  așa că conversația noastră s-a terminat precum de repede a început. Spre surprinderea mea în club și-a făcut apariția și râvnitul Sebi, desigur că toate fetele erau pe lângă el și încercau câte ceva însă Sebi nici nu le-a băgat în seamă, a trecut pe lângă el fără să spună vre-un cuvânt, însă le-a zâmbit  fiind-că el este foarte respectuos cu fetele. Alexia era în treaba ei cu Andrei, Iulia era și ea pe undeva, eu am rămas la masă pentru a mai sta puțin jos fiind-că mă dureau picioarele, nici la masă nu am avut liniște deoarece vine Sebi la mine.

"Prespectivă Alexia"

Am ajuns în club cu ceilalți, apoi an rămas cu Andrei și am început să vorbim.
-și ce mai faci, ce mai zici? mă întrebă Andrei.
-bine, tu?
-bine.
-cum mai este cu muzica?
-bine, chiar foarte bine, am multe proiecte anul acesta.
-aa, super, mă bucur!
Am mai vorbit, iar eu am mers la baie să îmi retușez machiaj-ul,iar acolo o văd pe Ayana.
-vai, bună Alexia, ce dor mi-a fost de tine!! Spune Ayana cu un zâmbet fals.
-da, bună și ție Ayana! Spun eu zâmbind fals.
-și ce mai faci?
-foarte bine
- mă bucur. Spunea ea cu o bucurie falsă în voce
-tu și Andrei?
-eu și Andrei ce?
-sunteți împreună?
- nu îți dau ție explicații! Spun eu iritată.
-stai dragă, nu te ambala așa, doar eram curiosă.
-am auzit ce ți-a făcut Bia, foarte bine a făcut! Spun și ies pe ușa băii.




Bună dragilor!!! Le mulțumesc lui angelsenergy__ și luiYNYAdriana că au apărut în capitol, îmi cer scuze că nu am mai postat de mult!! 💞

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 15, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

iubită de un mafiot/Mgk〽️6️⃣🦍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum