Totalnie nie mam motywacji do one shotów jak na razie, dlatego szybki rozdział z headcanonami bo czemu nie. Headcanony bardzo randomowe, po prostu rzeczy z życia wzięte które mi się z nimi kojarzą.
Żeby nie było, headcanon - informacje i fakty niezawarte w kanonie.
——————
1. Matsubase UWIELBIA kąpiele w gorącej wodzie, a Yashiro zwykle bierze letnie prysznice, dlatego gdy przebywają razem w mieszkaniu za każdym razem przed myciem się muszą siedzieć w łazience i ustawiać wodę na swoją preferowaną temperaturę. Nie mogą sobie wymyślić jednej neutralnej żeby zaoszczędzić czas, wolą się codziennie męczyć.
2. Matsubase nienawidzi swojego prawego oka, biorąc pod uwagę sposób w jaki je stracił - Yashiro wręcz przeciwnie, uważa że jest piękne i chciałby, żeby czerwonowłosy też tak kiedyś o tym pomyślał. Jak Matsubase ma dobry dzień to czasami pochodzi po mieszkaniu z grzywką za uchem, ale tylko dla Yashiro, bo wie że blondyn nie ma nic przeciwko.
3. Włosy Yashiro po umyciu (w sensie nie wystylizowane) wyglądają kompletnie inaczej (chyba nawet było raz w mandze pokazane). Oczywiście gdy Matsubase pierwszy raz go tak zobaczył był zszokowany.
4. Często wychodzą gdzieś razem wieczorem - czy to do parku na spacer czy na miasto - nie ma różnicy gdzie, po prostu lubią swoją obecność.
5. Yashiro jest bardzo przywiązany do swojej rodziny i często o niej opowiada - a Matsubase bardzo lubi słuchać jego opowieści (mimo, że czasami myśli, że też chciałby kiedyś czegoś takiego doświadczyć). Hijiri chciałby też kiedyś poznać rodzeństwo Yashiro.
6. Matsubase często flirtuje i drażni Yashiro, ale w momencie w którym Yashiro również zacznie z nim flirtować nie może tego znieść i robi się cały czerwony.
7. CAŁY CZAS trzymają się za ręce. Ewentualnie któryś z nich trzyma rękę na udzie/ramieniu drugiego. Cały czas się jakoś dotykają, ludzie dookoła się już przyzwyczaili i nie zwracają na to uwagi. Ich "językiem miłości" jest definitywnie dotyk i szczere komplementy.
8. Yashiro uwielbia psy, a Matsubase kocha koty.
9. Lubią się do siebie tulić. A szczególnie przy oglądaniu filmów (najczęściej kryminałów, bo Matsubase je uwielbia - mimo, że jako detektyw cały czas zauważa w nich błędy które go denerwują) i spaniu.
10. Yashiro lubi patrzeć na to jak ich ręce do siebie pasują. Szczególnie zwraca uwagę na fakt, że ręce Matsubase są o wiele mniejsze niż jego.
11. Mieszkanie Matsubase jest "puste". Nie ma co się dziwić, przecież mieszka sam - mimo to, zawsze gdy Yashiro go odwiedza stara się sprawić, żeby było tam bardziej przytulnie - sprawić, żeby faktycznie był to "dom" (nawet sugerował Hijiriemu adopcję kota, żeby nie było mu zbyt samotnie [a kocha koty]. Czerwonowłosy poważnie rozważa tą propozycję).
12. Jeśli nocują u siebie, to rano piją wspólnie kawę na balkonie.
13. Yashiro sekretnie lubi ich różnicę wzrostu. Po jakimś czasie nawet Matsubase zaczęła przestać ona przeszkadzać (a to już cud).
14. Co do punktu 11, to Yashiro na ich pierwsze spędzone razem święta podarował Matsubase właśnie kota. Rudego. (oczywiście wcześniej upewniając się, że Hijiri by go chciał). Czerwonowłosemu bardzo spodobał się prezent (możliwe, że ze wzruszenia miał łzy w oczach, ale nigdy by się do tego nie przyznał). Żaden z nich nie miał pomysłu na imię, więc po prostu wołają na niego "kiciu".
——————
Ostatnio wyszedł 10 tom pokoju i 4 tom spin offu, WRESZCIE. Nie mogę się doczekać aż wyjdą w Polsceee
No to w sumie tyle na dzisiaj
CZYTASZ
Yashiro x Matsubase one-shots // Sachi-iro no one room
FanficYashibase one shoty, niektóre tłumaczone z angielskiego na polski.