Kiraz kanlar içinde yerde yatıyordu. Ege'nin"naptın sen lan" diye bağırdığını duydum. Ege kollarımdan çok sıkı tutuyodu canım acıyodu "napıyosun sen ya" diye bağırmamla yankının egenin suratına yumruk atması aynı anda oldu. "Bu kızın yanında seni bir daha gormicem" dedi Yankı. Ege bi anda yankının boğazına yapıştı yerden taş alıp kafasına vurdum ege yere düştü yankı bana bende yankiya bakıyoduk. Adam gene bağırarak gelmeye başladı yankıyla ordaki ağaca çıktık adam kiraz ve egenin cesedininin yanina gitti gözümden yaşlar akmaya başladı. Adam egeyi götürmüştü o arada kiraz'ı kurtarmak için kiraz'ı kucaklayıp arabaya koyduk. Direk hastaneye gittik. "Doktor yokmu" diye bağırdım hastanede 1 doktor ve 2 hemşire geldi direk 1 hemşire bana soru sormaya başladı" hasta kafasını nereye çarptı?" Dedi "t-taşa"dedim. "Tamam biz elimizden geleni yapıcaz ama siz şimdi hastane polisine ifadenizi vermelisiniz"dedi hemşire o an çok korkuyodum Yankı'ya "hapsemi düşücem ben Yankı nolur beni hapse atmasınlar"dedim Yankı"bak şimdi ifademizi vericez ve ormanda yürürken takılıp düştü ve yerdeki taşa çarptı diceksin tamam mı?" Dedi bende"tamam"dedim. Hastane polisinin yanına gittiğimizde bana "Nasıl oldu bu Elya hanım kastenmi kazara mı?" Bende anlatmaya başladım" polis bey beraber ormanda yürüyüş yapıyoduk o sırada ayağı takıldı ve yerdeki taşa kafasını çarptı" dedim. Polis önce beni sonra Yankı'yı süzdü ve Yankı'ya "dedikleri doğrumu"dedi Yankı'da "evet doğru ben oraya geldiğimde yerdeydi kiraz" dedi polisler ikna olmuştu direk ameliyathanenin önüne gittik "Kiraz lütfen beni bırakma" dedim zorlukla. Yankı beni ne kadar teselli etmeye çalışsa da olmuyodu kendimi kötü hissediyordum sonrası karanlıktı...