Jungkook:
O orospu çocuğunun ne işi vardı yanındaJimin:
Doğruyu mu söylemeliyim
Korkutuyorsun beniJungkook:
O şerefsiz sana bıraktığım izleri görmüyor mu
İlla gözünün önünde sevişelim mi
Ne bok istiyor şerefsizJimin:
Jungkook
Sakin ol
O bir öğretmen ve ben dediklerini gerçekten takmıyorumJungkook:
Jimin
Sinirleniyorum
Gerçekten sadece ondan uzak dur
Yoksa yapacağım şeyleri yapmaktan bir an olsun çekinmeyeceğimJimin:
Ow
Babacık kızdı
*ses kaydı* beni onunla konuştuğum için cezalandırabilirsin babacığım~Jungkook:
Hmm
O zaman geliyorum kedicik
Yatağımızda uslu bir kedicik olup beni bekle—————-
Jungkook onda olan anahtarla kapıyı açtı. Yavaş yavaş yukarı çıkmaya başladığında her seferinde kulağına kıkırtı sesleri doldu. "Anne gerçekten gelmene gerek yok." Odaya girdiğinde sevgilisinin annesiyle konuştuğunu anladı.
Yavaşça ona yaklaştığında Jimin bir dakika anlamında parmağını kaldırdı. Jungkook onu takmayarak yatakta uzanan bedenin üstüne yerleştiğinde çıplak teni usul usul okşamaya başladı. Jimin telefonu kendinden uzaklaştırdı ve sesi kapattı.
"Jungkook biraz beklemelisin." Jungkook başını olumsuz anlamda salladı. "Konuşmayı olabildiğince uzat. Senin cezan bu bebeğim. Ben seninle ilgilenirken sen annenle konuşacaksın." Jimin'in gözleri kocaman açılırken tam itiraz edecekti ki telefondan annesinin ona seslendiğini duydu. Telefonu sessizden çıkarmadan kulağına koyduğunda Jungkook "Sesi aç." Diye fısıldadı. Boynunu yavaş yavaş emmeye başladığında Jimin'in nefesleri yavaş yavaş hızlanıyordu.
Bir yandan annesini dinliyor diğer yandan da kısa kısa cevaplar veriyordu ara sıra. Jungkook geçenden kalma yeşile dönmüş izlerin yanlarına taze izler ekliyor bir yandan elleri uslu durmuyor deliğini okşuyordu yavaş yavaş.
Jimin az sonra telefondaki annesini umursamadan parmaklarını içime sok diyecek gibiydi. Deliğini okşayan parmak onu kışkırtıyor içine alması için bir dürtü oluşturuyordu içinde.
"E-evet iki hafta sonra." Belki de Jungkook geldikten sonra en uzun verdiği cevap buydu annesine. Jungkook diliyle ıslak bir yol çizerek göğsüne kadar indi. Göğüs uçlarını büyük bir iştahla emmeye başladığında Jimin inlememek için kendini sıkıyor saçlarını çekiştiriyordu.
Annesi telefonu kapatacağını söylediğinde Jungkook uyarı amaçlı onun bacağını sıktı. Bu bir nevi kapatma ve devam et demekti. "Anne kapatma! Biraz daha konuşalım." Annesi oğlunun isteğine mutlu olup konuşmayı büyük bir keyifle sürdürürken Jungkook kuru parmağını kuru deliğe göndermişti bile. Jimin'in ağzından birkaç mırıltı çıktığında kendini kastı. Kasmasıyla Jungkook'un parmağı içeride hareketlerini yavaşlatmak zorunda kaldı.
Jungkook'un nefeslerini kasıklarında hissettiğinde kafayı yiyecek gibi hissetti. Zorlukla sesi kapattı. "Lütfen kapatayım." Jungkook başını olumsuz anlamda salladı. "Neden? Cezanı çekmen gerekmiyor mu?" Jimin yutkunarak son kozunu oynadı. "Ama annemle konuşurken ağzımı sikemezsin babacığım. Eğer telefonu kapatmama izin verirsen sana çok iyi hissettireceğim."
Jungkook'un bakışları iyice koyulaşırken sert ses tonuyla "Kapat." Dedi.
Jikook etiketinde 4 olma şerefine
Ve size bir soru sormak istiyorum
Şu an bir sürü fic yazıyorum ve aynı zamanda taslaklarıma da yazıyorum. Bu yüzden yetişmek zor. Taslaklarımda fotoğrafçı Jungkook ve model Jimin ile ilgili bir fic var. Eğer I am yours'u kaldırırsam onu yayınlayabilirim.
Fic de ikili utanmaz ve sevileceğinden emin olduğum bir fic
Fikirlerinize değer veriyorum cevaplarsınız sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex Friend •Jikook ✔️
FanficGruplarından habersiz sex arkadaşı olan Jungkook ve Jimin.