Takip ediliyorum.

402 19 8
                                    

Yaklaşık 1 aydır takip ediliyorum. Yüzünü dahi görmemiştim. Etrafımda günlerce kim olduğunu bulmaya çalışsam bile lanet olasıca işini çok iyi yapıyordu ve tek bir saç telini dahi görmemiştim. Yatakta bunlar bir film sahnesi gibi geçir giderken telefonumda çalan Incubus-Love Hurts şarkısı kulaklarımı doldurdu. Kimin aradığına baktığımda ise tamamen rahatladım. Çünkü 1 haftadır gizli bir numara arıyordu sesimi dinliyordu ve hiçbirşey demeden kapatıyordu. Neyseki arayan mal arkadaşım Ece'ydi. Ece benim en yakın arkadaşım. Ona olanları anlattığımda ilk baş polise gitmek istediysede zar zor ikna etmeyi başarabildim. Kendisi tam bir öküz bu arada. Bu sırada telefonu açmayı unuttuğumu fark edip kulaklarımı götürdüm. Daha efendim diyemeden borazan sesli canım arkadaşım Ece bağırmaya başladı ''Kızım sen nerdesin lan?'' Tam bir mal. ''Evdeyim tabiki Ece bu gün okul yok onun rahatlığını yaşıyom'' dedim piç sırıtışı yaparak. Telefonda hayvansı bir ses çıkararak ''Oha unuttun mu bu gün maçtan önceki son idman var!'' Unutmuştum! Boku yemek dediğimiz nokta ahanda burası oluyor sanırım. 2 yıldır lise öğrencisiyim,2 yıldır Fatih Anadolu Lisesi'nin okul kız futbol takımının kaptanıyım ve ilk defa bir idmanı unuttum. Diğer tüm arkadaşlarım gibi katıksız bir mal olduğum için telefonu Ece'nin yüzüne kapatıp banyoya koştum. Rutin işlerimi hallettikten sonra hemen idman kıyafetlerimi giydim ve kapıya koştum. Tam ayakkabılarımı girerken zil çaldı ve hemen açtım,evin arka tarafına birisinin koştuğunu gördüm ve birden suratıma bir not düştü. Bunun o olduğunu anlayıp notu okumaya başladım. (O dediğimiz şey takip eden şey) Notta ''Bu gün hep seninle olacağım hayatım,tanışmamıza çok az bir zaman kaldı'' yazıyordu. Bu neydi şimdi? Ne demek bu gün hep benimle olacak?

SİYAHIN TEK TONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin