x: Kageyama Tobio ile ilişkiniz neydi?
Y: Takım arkadaşıydık sadece ama arkadaştık sonuçta, ölümünü duyunca çok üzüldüm...
x: 20 Kasım gecesi neredeydiniz?
Y: Sevgilim ile birlikteydim. B-Bunu neden soruyorsunuz? Kageyama ile hiçbir sorunumuz yoktu, onu öldürmek için bir sebebim yok. Arkadaştık zaten.
x: Lütfen sakin olun, bu herkese sorduğumuz sorulardan biri. Fazla panik olmanız sizi sadece suçlu gösterir. Sevgilinizin adı nedir?
Y: Tsukishima Kei.
x: Çocukluktan beri tanıştığınızı duyduk, çok yakın olmalısınız.
Y: Evet, ne yaparsak yapalım birbirimizin yanında dururuz.
x: Ne yaparsanız yapın mı?
Y: Evet? Neden bu detaya takıldığınızı anlayamadım.
x: Sordum sadece. O gece Tsukishima Kei ile birlikte olduğunuzu kanıtlayabilecek biri var mı?
Y: Shoyo'nun haberi vardı.
x: Gözleriyle görmediyse bu kanıtlamaz.
Y: O zaman yok sanırım.
x: Hinata Shoyo ile yakın mısınız?
Y: Evet, yakın arkadaşız sanırım. İnsanlarla iletişim kurmada pek iyi değilim ama o bana yardımcı oluyor.
x: Kageyama Tobio'nun Hinata Shoyo'yu aldattığını biliyor muydunuz?
Y: Ne? T-Tabii ki de hayır. Shoyo bunu d-duydu mu? Yıkılmış olmalı...
x: Neden kekeliyorsunuz?
Y: K-Kekelemiyorum!
x: Neden agresifleştiniz, bir şey mi oldu yoksa?
Y: L-Lütfen durdurun şunu, yemin ederim ben hiçbir şey yapmadım. H-Hiçbir şey bilmiyorum.
x: Titriyorsunuz. Bir kriz geçirmek üzere misiniz? Anksiyete krizi?
Y: Sanırım e-evet, nefes alamıyorum. D-Durabilir miyiz artık!
x: Pekala, bugünlük bu kadar. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz, sonraki sorguda görüşmek üzere Yamaguchi Tadashi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
murder - haikyuu
FanfictionKageyama ölü bulundu ve bu cinayeti çözecek olan kişiler sizsiniz. Bölümlerdeki sorguları okuyun. Size sonraki adımda ne yapılacağını sormak için bölümler atacağım, oralarda fikirlerinizi belirtin. [haikyuu] [tw: ölüm]