x: Kageyama Tobio ile ilişkiniz neydi?
O: Bir ilişkimiz var bile denemezdi aslında, sadece ortaokulda aynı takımdaydık.
x: Fakat aranızda bir rekabet vardı.
O: Ah, tabii ki de bir rekabet vardı! Tüm pasörler, kendi aralarında rekabete girerler.
x: Sizin aranızdaki daha farklıydı ama değil mi?
O: Anlamadım.
x: Onu kıskanıyordunuz, hem de çok.
O: O kim ki ben onu kıskanayım? Kendini beğenmiş, bencil Kral o. O beni kıskanıyordu asıl.
x: Egonuzu tatmin etmek için burada değiliz. Aranızda bir sürtüşme vardı, onu kıskanıyordunuz.
O: Hayır.
x: Hırslı birisiniz. Karşınıza sizden yetenekli biri çıktı ve gece gündüz çalıştığınız şeyi, sadece doğuştan fazla yetenekli diye sizden daha iyi yaptı. Bu sizi çok sinirlendirdi. İlgi ona gidiyordu, size değil. Yetenekli olanın çok çalışanı geçmesinin adil olmadığını düşündünüz. Bu yüzden de ona zarar vermeniz gerekti. Aslında sadece voleybol oynayamayacağı kadar yaralamanız yeterliydi ama yanlışlıkla daha fazlasını yaptını...
O: Ne saçmalıyorsunuz siz? Kafanızda bir şeyler kurup bana anlatmayı bırakın. Tabii ki aramızda bir sürtüşme vardı ve birbirimizi kıskandığımız zamanlar oldu ama o kadar ileri gitmem.
x: Bir kez ona zarar vermeye çalışmışsınız ama sevgiliniz Iwaizumi Hajime durdurmuş, bu doğru mu?
O: Bu seneler önceydi! Ayrıca, ona dokunmadım bile!
x: Bir kez denediyseniz neden ikinci kez de denemiş olmayasınız ki? Sinirlerinize hakim olamamış olabilirsiniz. Kendiniz itiraf ederseniz cezanız azalabilir.
O: Ben ona hiçbir şey yapmadım!
x: 20 Kasım gecesi neredeydiniz?
O: Ertesi günü maçımız olan takımın önceki maçlarını izliyordum.
x: Evdeydiniz yani?
O: Evet. Herkes maçlardan önce bunu yaptığımı bilir zaten.
x: Evde olduğunuza dair şahidiniz var mı?
O: Iwa-chan beni saat gece birde eve bırakmıştı, sonra da kapıyı kilitleyip evde durdum zaten. Tek başıma yaşıyorum.
x: Iwaizumi Hajime ile gece bire kadar neredeydiniz?
O: Dışarıda dolaşıp takıldık biraz, evden çok uzakta değildik.
x: Peki, teşekkürler. Sonraki sorguda görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
murder - haikyuu
FanfictionKageyama ölü bulundu ve bu cinayeti çözecek olan kişiler sizsiniz. Bölümlerdeki sorguları okuyun. Size sonraki adımda ne yapılacağını sormak için bölümler atacağım, oralarda fikirlerinizi belirtin. [haikyuu] [tw: ölüm]