Lalis.
Jn: Bu videoyu yayarım Manobal. Seçimini yap.
Orada bir tokat attım ona karşılık verince araziye kadar dövüştük. En sonunda arazinin içine girdik ve Jisoo ayırdı bizi.
JS: Lanet gitsin, ne yapıyorsunuz?
Ls: Şu küçük orospu Soyeon'un ölmeden önceki videosuyla beni tehdit ediyor!
Rs: Jennie, o videoda benimde olduğumu biliyorsun değil mi?
Jn: Ne yaptıysam senin için yaptım ve kimse beni kararımdan vazgeçtiremez.
Ls: Ne yaparsan yap seni 3 kişi şuradaki ateşe atarız biter. Merak etme kimse arkandan ağlamaz Kim.
JS: Sakin olun oturun.
Jn: Ben eve gidiyorum.
Hepimiz tamam dedik vedalaştık. Jennie, Jisoo'nun üst komşusu (14. ve 15. Katlar) Rosé ile bende komşuyuz yine aynı katlarda binaların arasındaki büyük bir boşluk var. O sayesinde camdan konuşuyoruz. O akşam ev yerine bara gittim. Kafam yerinde değildi. Odamdaki açık cam dikkatimi çekti. Rosé endişelendiği için beni evimde beklemiş. O güzel kafayla bir anda dudağına yapıştım. Camı kapatmamıştım ama Rose'den ayrılmak istemedim. İşte gece böyle bitti.
Jen.
Bitmedi, bitemedi. Ağladım durmadan. Çatıya çıktım ve etrafı süzdüm. Elime telefonu aldım ve kaydetmeye başladım.
"Selam ilk olarak hayvan gibi söylüyorum bu intihar girişimimin nedeninin Rose'nşn beni sevmemesi. Neyim eksik bilmiyorum ama neyse. Hoşçakalın."
Yerde yatan o cansız zaten Rose'nin Lisa'ya aşık olmasıyla. Defalarca kez ölmüştü. Rose hep becermişti 12'den vurmayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uh, better than me? / Bp
FanfictionLisedeki popüler kız grubu Bp başlarına büyük bir bela alırlar. Ve bu bela onlara insanların ne kadar vahşi olabileceğini gösterir.