Better than me?/7

5 1 0
                                    


Jisoo.

Saat 7 civarlarıydı. İğrenç, eskimiş ve karanlık binada yavaşça Lisa ve Rosé'yi uyandırmak için binadan çıkarken Jennie'nin dairesinede uğradım. Ama yoktu kamerası oradaydı. Kamerayı da alıp aşağı indim. Polisler oradaydı. Polisler ve sağlık çalışanları. Korkunç bir an. 

"Ölmüş, intihar galiba."

Yavaşça eğildim ve cesede baktım. Hayır, değildi. Hayır, hayır Jen değildi. Olamazdı. Olmamalıydı. Neden oydu? Ölmüş müydü? Ölmüştü, ölmüştüm. Ağlıyordum. Koşmaya başladım. Yan binaya girince asansöre bindim. Onlara haber vermem gerekirdi. Kapının kilidini kırdım. Girdiğimde Lisa ve Rosé'yi yanyana yatarken gördüm. Vaktim yoktu. Hızlıca uyandırmaya çalıştım. Uzatmak istemiyorum uyandırdım ağlaya ağlaya. Anlattım olayı onlara sonrasında kamerada çatıda çekilmiş bir video gördüm. Bugün çekilmişti. Hızlıca 3 kişi önüne oturup izledik. Akli dengem bozuldu. Gözüm döndü yani. Lisa tuvalete ağlamaya gitti. O sırada Rosé'yi yakasından tutup açık olan camdan hafifçe sarkıttım.

"Senin yüzündendi. KÜÇÜK KALTAK SENİN YÜZÜNDENDİ. SENİ SEVMEYEN BİRİYLE SEVİŞİP ATTIN KIZI KENARA. AMA BENDE SENİ ATTIRICAĞIM KENARA İZLE VE GÖR."

"NE DEDİĞİNİ ANLAMIYORUM KİM. SAÇMALIYORSUN. AŞIK OLDUĞUM KIZLA SEVİŞTİM DİYE KENDİNİ ORDAN BURDAN ATAN BİR OROSPUNUN DERDİ OLMAM BENİM SUÇUM DEĞİL. O SÜRTÜK-" O sırada onu daha çok sarkıttım.  Lisa gelince ona baka kaldım. Gözleri şişmişti. Ben Lisa'yı ilk defa üzgün görürken ağlaması ağır geldi bana. Korkunçtu. Ne kadar intikam peşinde olsamda birini daha kaybedemezdim. Yavaşça Lisa'ya yaklaştım. Hâlâ sümüğünü silmeye çalışıyordu, her zaman böyleydi velet. Sarıldım ona. Hissettim. Hissettim o duyguyu. 



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uh, better than me? / BpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin