2010. December 12.
A hely a Freddy's étteremláncban történtek lezárása miatt épült. Tele volt a múltbéli Freddy's éttermek posztereivel, kellékeivel, termékeivel és robotjainak alkatrészeivel. És egy éjjeli őrre várt, akit Michael Afton személyében meg is kapott. Az ifjú úriember már aznap este munkába állt.
-Itt van minden...
Gondolta Magában.Az egyik hátsó szobának hirtelen kinyílt az ajtaja, amit Mike a kamerákon kereztül látott is. A szobából egy ismerős nyúl robot lépett ki, aki enyhén fogalmazva látott már szebb napokat. Több helyen penészes volt és a külső vázából több darab is hiányzott, ami miatt a belső vázát is lehetett látni. De valami nem stimmelt. A külső vázra mintha emberi belsőségek, izomszövetek, testrészek lettek volna felcsavarodva, ami Mike-nak azonnal fel is tűnt.
-Ő az...
Gondolta.A nyúl elindult az egyik kijárat felé, majd megpróbálta kinyitni az ajtót, az viszont zárva volt. Elindult a másik irányba. A nehéz, fémes léptek visszhangja bejárta az épület folyosóit, így eljutva Michael irodájáig, aki végig a nyulat figyelte a kamerákon.
-Mi ez a hely? Fáj... Egyedül. Fény. Csend.
Ezek a gondolatok haladtak át a nyúl fején, ahogy a folyosón sétált. Majd az egyik falon lévő hangszóróból megszólalt egy hang: Gyermek nevetés.-Hang! Egy gyerek... Kövesd a hangot! Ölj!
Gondolta és ment a hang után.-Bevállt...
Mondta Mike, aki maga is kiment közben a folyosóra. A nyúl már a folyosó másik végén állt.-Nem számítottam arra, hogy itt fogunk találkozni... 30 év után...
A nyúl csak állt és nézte Mike-ot. Majd megszólalt recsegős, karcos hangon.-Mike. Fiacskám... Hol voltál eddig?
-A bűntetteid után takarítottam...
-Miről beszélsz?
-Persze, hogy te nem tartod annak... Sokaknak elvetted az életét... Köztük családtagokét is... Nem ezt érdemelte egyikük sem...
-Neked nincs jogod ítélkezni felettem-
-Mert neked volt jogod ítélkezni felettük!?
-Te ezt nem értheted-
-De igen nagyon is értem! Már nem az a védtelen kisgyerek vagyok, aki akkor voltam! Felnőttem! És itt véget vetek mindennek!
Azzal Mike elővett a zsebéből egy öngyújtót.-Mit művelsz?
Kérdezte megszeppenve William-Porig égetem ezt a helyet! Veled és velem együtt!
Mike ekkor egy közeli kelléknek dobta az öngyújtót, ami ki is gyulladt. A tűz gyorsan terjedt az épületben. Mike egy hang nélkül tűrte a kínt, míg az apja üvöltött, ahogy csak tudott. William a falakat kaparta, az ajtókat próbálta betörni, de hiába. Hamarosan ő is lángra kapott, de az erőfeszítései a túlélésre hiábavalóak voltak. A nyúl hatalmas, fémes zörejjel esett össze és az élet teljesen elhagyta a robotot.Az épület porrá égett aznap éjjel. Nagyon kevés menthető dolog volt a romok közt, de azok mind csak apró kacatok voltak. William Afton holttestét soha nem sikerült beazonosítani, viszont a fiáét igen. A Freddy Fazbear étteremlánc gyilkosságainak sora itt véget ért.
A gyilkos halott...
YOU ARE READING
William - Az Előzmény
HorrorA fene sem tudja már mennyi év után visszatértem, hogy nekiálljak még egy Five Nights at Freddy's történetnek. Ezúttal William Afton, Michael Afton apja lesz a könyv főszereplője. Ugyanúgy, mint az első, a történet természetesen a Five Nights at Fre...