Ablaları gelmişti gelmesine ama hiç de beklediği gibi olmamıştı. Onlar da anne ve babası ile bir olup Damla'ya kızmaya başladılar. Damla artık çok sıkılmıştı. Sonunda 2. Dönem başladı. Aynı rutinlere devam etti. Okul, ev, okul , ev bir sosyal aktiviteye bile katılmamıştı ama okul hayatında küçük bir değişiklik oldu. Sınıf değiştirmişti ama hâla hayretler içindeydi. Ailesine bu fikre nasıl ikna edebildiğini anlamış değildi.
Yeni sınıfında mutluydu. En azından sonradan sinir olduğu tipler yoktu. Damla'nın o yıl girecek olduğu bir sınav vardı. Bu yüzden çok heyecanlı ve stresliydi. Çünkü ailesi bu sınava çok önem veriyordu eğer kazanamazsa ailesinin neler yapacağını çok iyi biliyordu.Bu yüzden çok çalışıyordu. Ama çalışması boşuna çıktı çünkü sınavı kazanamamıştı ve yaz tatili geldiğinde ailesinin yapacak olduklarını biliyordu.
Ve tatil geldi. Gene 2. Dönemi de takdirname ile bitirdi. Ama ailesi gene ikna olmamaştı.
Tatilde Damla'nın canını çıkardılar. Tarlaya götürüyorlardı eve gelince de dinlenmesine izin vermiyorlardı direk odasına geçip ders çalışmasını söylüyorlardı. Damla artık çok yorulmuştu.... 2 yıl sonra...
Damla artık 7.sınıfa gidiyordu ve sosyal aktivite olarakta okul futbol takımına katılmıştı. Babası buna izin vermişti ama annesi istememişti. Lise sınavında seni etkilerse çok kötü yaparız seni falan da diyordu. Damla artık kimseyi takmıyordu. Özel hayatı bile olmamıştı. Ailesinden korkusuna. Arkadaşları ile gezmeye gidecekleri zaman bile ailesinden izin almaktan korkuyordu. Çünkü laf söyleyeceklerini biliyordu.
Aile baskısı olan her genç kız gibi Damla da böyle böyle okulu bitirdi. Liseye geçiş sınavında kötü not elde edince de ailesi bu sefer daha çok baskı yapıyorlardı. Damla artık kendini gerizekalı olduğuna inanmaya bile başladı. Bir de takıldığı nokta ne ablasına ne de kardeşine bu kadar baskı yapıyorlardı. Tüm herşeyi kendisine yapıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN DRAMI
ChickLitOkul hayatında başarılı olan bir kız. Ailesinin zoruyla istemediği bir liseye gider ve böylece kötü kaderi başlar.