Hiç kimse ilacıma içki katmadı ya da içkime ilaç. Ama kafam o kadar güzelken bana gülen o suratı unutmam için neler kullanmam gerektiğini tam olarak kestiremiyordu minik beynim. Yüksek müziğin altında cebimde beş kuruş olmadan milletin dans etmesini kollayıp içkilerini fondip yapmaya gitmiştik o gece oraya. Küçük bir şehrin, basit bi gece klubüydü sadece. 4tane minik duvarın içinde basit fahişeler minik elbiseleriyle dans ediyordu. Adamlarsa onlara yapışmış danslarına direk oluyorlardı. Benim ise o kargaşanın içinde, o pis kokuda yapmak istediğim tek şey köpek gibi sarhoş olana kadar içmekti. Minik fahişeler ve adamları birbirine dayarken yaptığım tek şey içkilerini fondip yapmaktı o ana kadar. Vodkayı fondip yaparken kafamı kaldırmamla o dudaklarda ki o gülüşü gördüm.. Tanrım bu pisliğin içine bu gülüş fazlaydı ya da benim kafam o kadar güzeldi ki çirkin adam yoktur az vodka vardıra getirdi beni. Beynimde bunlar dönerken yanımda ki hatun onu bu gece eve atıcam dedi. Ulan sen kimi eve atıyordun beynimden sıcak sular boşaldı bunu diyen çocukluk arkadaşımdı. Ben daha kimseyle vücudumu birleştirememişken o güzel güzel cevizler kırıyordu ama bu cevizi ona veremezdim. Veremezdim dediğime bakmayın hadi ya diyebildim sadece. Ağlamaklı gözlerimle suratımı kaldırdım bi yudum daha içkiye ihtiyacım vardı. Bir damla daha içsem kusacaktım çünkü.Kafamı bi süre içkiden kaldırayım etrafa bakayım derken o gülen dudaklarıyla hala bana bakıyodu hem de öküz gibi bakıyodu. O üç saniye içinde düğün dernek çoluk çocuk ne varsa aktı gitti içimden.. Gözlerimi açtıgimda klozete kafamı dayamıştım. Ulan ben bu eve nasıl geldim, o çocuğa ne oldu, ben rüya mı gördüm rüya görmüş olamazdım o son yudumu garanti içmiştim çünkü kendi kusmuğumda boğulmak üzereydim. Ama o gülen surat nerdeydi? Kalbim güm güm ata ata odaya gittim kusmuklu suratımı bile yıkamadan kapıyı bi açtım peri tam bi ököz gibi yatıyordu. Oh dedim çocugu eve atmamiş. Telefonuma bakıp kusmuk kokan kiyafetlerimi çıkartacakken şarzımın bittiğini gördüm ulan bir kahve bile yok muydu evde bana mı öyle geliyordu. Kafam hala dönüyordu telefonu şarza taktım , dolapları alt üst ettim yumurta pisirdigimiz kettili biraz çalkaladım ve kahveyi yaptım. Kahveyi yudumlarken feysbuka girdim kafam iyiyken mal mal şeyler yazdıysam silmek için bi baktım mesaj. Allaha yalvardım o an kafam iyiyken birine mesaj atmamış olayım attıysam da bu mesaj ona cevap olmasın diye. Daha önce hiç görmediğim bi isim yaz ıyordu. Gözlerimi ovuşturdum mesajı aç dedik ' Bak burda kim var?' yazıyordu, ebemin amı olsaydı keşke orda da sen olmasaydın.Gülen suratti bu inanamadım.Ulan hala kusmuk kokuyordum kalktım elimi yüzümü yıkadım tekrar telefonu aldım vallahi gülen surattı bu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokunsaydın..
Mystery / ThrillerGözlerimi açtığımda yapmak istediğim tek şey tekrar kapatmaktı.