2.BÖLÜM-

234 4 0
                                    

Bugün babamla gezmeye gidecektik. Ehh yani sonunda. Heycandan uyiuyamamıştım.yatağımda uzanıyordum. Güneş ışınları  penceremden odama doğru giriyordu.

Yatağımdan doğrulup, yatağımın yanındaki komidine uzandım ve telefonumu aldım. Saate baktığımda 10 gösteriyordu.

Yatağımdan kalktım.Banyoya gittim.sıcak su hazırlayıp küvete girdim. Hiç çıkmak istemiyordum. Sonunda çıktım ve havluma durulandım. Saçımı kuruttum.

Üzerime  kot şortumu  ve yarasa kollu  siyah tishortumu  giydim. Hafif bir makyaj yaptım ve saçımı yandan bağladım . converse' mi giyip  siyah bir çanta aldım. Babam çoktan kahvaltısını yapmıştı ve hazırlanmış beni bekliyordu.

Beraber evden çıktık. Arabaya bindik. Biner binmez babama "pastayla sıkma portakal suyunu aldın mı "diye sordum.

Babam evet anlamında kafasını sallamıştı.

Hiç konuşmadan yola devam ettik. Ben dışarıyı seyrediyordum. Bir yere geldigimizde yavaşladık.

Dışarıda iki kişi vardı. İçlerinden bir tanesi çok tatlıydı. Kot pantolon ve siyah bir tişört giymişti. Tişört kaslarını belli ediyordu. Saçı kumraldı ve gözleri koyu kahverengi...
Babam birden durunca bütün düşüncelerimi aklımdan sildim. Galiba gelmiştik. Arabadan indik ve yürümeye başladık.

Ben yürürken mahalleyi inceliyordum. Bütün gözler üzerimdeuymiş gibi hissediyordum. Tanımadığım çocuğun yanından geçerken  şunları duydum.

"Sürtük"dedi sırıtarak.

"Haklısın Emre baksana sürtüğün teki bu kız" dedi alaycı bir şekilde.
 
Babam içeri girmişti "Ece hadi kızım"dedi ve bende" geliyorum" dedim. Babam tamam anlamında kafa salladı ve binaya girdi.

Sinirleniştim. Kendimi tutamadım ve yanlarına gittim.

"Lafınizı geri alın yoksa olacaklara karışmam"dedim.

Yakışıklı dediğim çocuk bana öylece donuk kalmış bir şekilde bakıyordu. Sonra kendini topladı ve gülmeye başladı.

"Bak sen şu sürtüğe bizi tehdit ediyormuş geri almıyoruz lafımızi ne yapıcaksın? "Dedi

"İyi ben sizi uyarmıştım"dedim ve elimdeki pastayı kutusundan çıkardım yüzüne yapıştırdım.

Gülmeye başladım yanındaki arkadaşı da gülmeye başladı ve dedi ki:
"Ege pastanın tadı nasilmış kardeşim ?"dedi ve tekrar giülmeye başkadı. Buna noluyoduki şimdi tamam ben giüldüm de sen niye gülüyosun ki.
Şimdi görürsün ... Elimdeki sıkma meyve suyunu gülen çocuğun kasfasından asagı döktüm ve tekrar gülmeye basladım.

"Neyse sizinle fazla muhattap olamam". Dedim ve giderken kolumu biri tuttu ve kendisine döndürdü.

"İntikamımı çok kotu alacagım." dedi Ege.
"O günü iple çekiyorum" dedim alaylı bir ses tonuyla. Elini kolumdan kurtardım oyun oynayan çocukların yanına gittim ve çocukları başıma toplayıp hepsine teker teker şeker verdim.

Cocuklar oyunlarına devam etmeye başlasdılar ve  bemtam içeri girecekken gözüme bir çocuk takıldı. Tek başına bir köşede oturuyordu. Yanina gittimve oturdum.
"Merhaba" dedim  en sevecen halimle.

"Merhaba"dedi somurtarak.

"Benim asdım Ece senin adın ne?"dedim

"Berke"dedi.

"Neden sende çocuklarla oynamıyorsun?"dedim.

"Beni aralarına almıyorlar"dedi ağlamaklı bir ses tonuyla.

Berke için üzülmüştüm. Ona bakıyordum ve bir ses geldi çocugun karnı gurulduyordu.
"Ac mısın?"diye sordum

"Biraz"dedi.

Çantamdan bir tane çikolata çikardım ve Berkeye verdim. Bana bakti sonra elimden aldı büyük bir istahla yyedi.

"Annen-baban nerede?"diye sordum.

"Ben küçüklen annem ve babam öldü , simdi ben komşumuzda kalıyorum.
Bana cok kotu davraniyorlar."dedi. Üzgündü ,bende öyle.cocukla bereaber  eve girerken Berke birden bayıldı.

-Egenin agzından-

Kolunu tuttum ve kendime çevirdim.
"İntikamımı çok kotu alacagım "dedim
"O günü iple çekiyorum"dedi Ece alaylı bir ses tonuyla. Kolunu  elimden kurtardı. Yönünü oyun oynayan cocuklara cevirdi ve hepsine şeker verdi.

Cocuklar oyunlarına devam ettiler. Ece tam iceri girecekken birsey görmüş olmalı ki durdu ve Berke' nin yanına gitti.

Berkeyle biraz konuştuktan sonra, Berkeye cikolata verdi. Bir binaya girerken Ecenin bağrışlari duyuldu. Hemen ben ve Emre yanina kostuk. Berke yerde baygin sekilde yatiuyordu, Ecede basucunda agliyordu. Berkeyi kucagima alip arabama dogru yuruduk. Ece arka kapiyi acti ve bende Berkeyi yerlestirdim. Ecede arkaya bindi. Hastaneye dogru surmeye baslafim. Arada caktirmadan Eceye bakiyordum. Cok guzeldi. Gozlerimi ondan alamiyordum. Kendime gelerek uola odaklandim

Ulaşılamıyan AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin